-
کاربرد تکنیک های مدیریت زمان در روابط عمومی
سهشنبه 31 فروردین 1400 17:41
«مدرسه روابط عمومی»- تکنیک های مدیریت زمان باعث می شوند که بتوانیم از زمان بهره بیشتری ببریم و از این جهت که روابط عمومی ها با طیف گسترده ای از وظایف در زمان محدود روبرو هستند، این تکنیک ها در روابط عمومی کاربردهای فراوانی دارند. در اینجا چند نمونه از این کاربردها آورده شده است: به شما کمک میکند تا وظایف خود را...
-
اهمیت شادی در روابط عمومی
دوشنبه 30 فروردین 1400 17:34
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی اوقات بر خلاف واقع می بینیم که مراسم غم و عزاداری در روابط عمومی بر شادی اولویت می یابد. این نوشتار به اهمیت شادی در روابط عمومی می پردازد. موضوعی که از اهمیت بسزایی در سازمان برخوردار است. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد: کارکنان شاد، کارکنان مولدتر هستند. مطالعات نشان دادهاند که...
-
اصول بنیادی مذاکره برای حل اختلافات بین فردی
یکشنبه 29 فروردین 1400 17:29
«مدرسه روابط عمومی»- در مذاکره بحث حل اختلاف میان افراد بسیار مهم است. لذا در این یادداشت کوتاه برآنیم که بخشی از اصول بنیادین مذاکره را برای حل اختلافات بیان کنیم. اصل اوّل: وجود تعارض و اختلاف اجتنابناپذیر است. اصل دوم: برچسب زدن، تهدید کردن و عصبانی شدن ممنوع است. اصل سوم: مذاکره مستلزم حضور دو طرف با علایق مهم،...
-
ذهن انسانی؛ پیش برنده روابط انسانی
شنبه 28 فروردین 1400 17:06
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از نصایح بسیار با ارزش در ارتباطات انسانی این است که « به ارزیابی ذهنتان بها ندهید.» این مفهوم بسیار عمیق و پایه ای است. در این نوشتار ما میخواهیم بر این نکته تمرکز کنیم که چه طور ذهن همیشه همه چیز را ارزیابی میکند و تلاش میکند تا شما را قانع کند که ارزشیابی اش درست است. خبر خوب این است که حتی...
-
ارتباط؛ تعاملی متوازن در طول زندگی
جمعه 27 فروردین 1400 17:01
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی ممکن است از خودتان بپرسید: آیا دیگران ما را آنگونه می بینند که ما خودمان را می بینیم؟ یا اینکه ب ه آیینه درون تان نگاه کنید خود را واقعا چگونه می بینید؟ این همان تصویر واقعی است که دیگران از شما دارند، نه آن چیزی که ادعا می کنید، یا وانمود می کنید، یا دوست دارید دیده شوید. در این خصوص باید...