-
ذهن ایرودینامیک و کاربرد آن در روابط عمومی
پنجشنبه 26 فروردین 1400 16:53
«مدرسه روابط عمومی»- ذهن ایرودینامیک اصطلاحی است که برای توصیف نوعی تفکر انعطافپذیر، سازگار و خلاقانه به کار میرود. این نوع تفکر به ما کمک میکند تا با چالشها و موانع به طور موثرتری روبرو شویم و به اهداف خود برسیم. ویژگیهای کلیدی ذهن ایرودینامیک: انعطافپذیری: ذهن ایرودینامیک مانند بال هواپیما در برابر بادهای...
-
حل تعارضات ارتباطی با سواد عاطفی
چهارشنبه 25 فروردین 1400 16:34
«مدرسه روابط عمومی»- جان گاتمن و نان سیلور در کتاب هفت أصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج در باب حل تعارضات در زندگی مشترک می نویسند: شما نمی توانید تمام تعارضات در زندگی مشترک را رفع کنید. این همان نقطه ای است که باید ایستاد و تامل کرد. شاید برای بسیاری از افراد بهتر باشد که حقیقتی را در ارتباط با تعارضات زندگی مشترک...
-
شش گام برای تغییر شخصیت افراد؛ مبنای ارتباطات سالم انسانی
سهشنبه 24 فروردین 1400 16:25
«مدرسه روابط عمومی»-شخصیت افراد یکی از مهمترین مولفه های رفتاری آنهاست. روابط عمومی ها به عنوان بخش اجرایی که در عمل ارتباطات انسانی را به عنوان دستمایه اولیه خود استفاده می کند، نیازمند افرادی با شخصیت است. شخصیتی ارتباطگر که برازنده این مسئولیت می باشد. دکتر علی صاحبی در کتاب زندگی در صدف خویش گوهر ساختن است چند گام...
-
بی اعتمادی؛ باخت قطعی روابط عمومی در ارتباطات انسانی
دوشنبه 23 فروردین 1400 16:09
«مدرسه روابط عمومی»- وقتی روبروی دیگری ایستاده ایم و داریم با او صحبت می کنیم تا موضوعی را روشن کنیم. آنگاه که در اتاق برای مدتی در حال قدم زدن با تلفن صحبت می کنیم تا موضوعی را به شخصی بفهمانیم. یک کلید و تنها یک کلید برای موفقیت داریم و آن اعتماد شخص به ماست.. اعتمادی که روابط عمومی مسئول ساختن آن است. در ارتباطات...
-
صبر در اخلاق روابط عمومی
یکشنبه 22 فروردین 1400 16:00
«مدرسه روابط عمومی»- صبر یکی از واژگان بسیار کلیدی در روابط انسانی است. واژه ای که بار اخلاقی دارد و دکتر حسینی در نوشتاری به این موضوع با زبانی ادبی پرداخته است. با هم این واژه را مرور می کنیم. صبر برای ما واژه غریبی است همیشه درگیر زود قضاوت هایی هستیم که بهترین رابطه ها را خراب می کنند. صبر کردن را باید آموخت صبر...