-
انتقاد و انتقاد پذیری در روابط عمومی
جمعه 5 شهریور 1400 14:06
«مدرسه روابط عمومی»- انتقاد و انتقاد پذیری دو عنصر کلیدی در روابط عمومی موفق هستند. در تعریف انتقاد آورده اند که انتقاد به معنای ارائه بازخورد منفی یا سازنده در مورد عملکرد یا رفتار یک فرد یا سازمان است. بنابراین انتقاد پذیری به معنای توانایی دریافت و پذیرش این بازخورد به طور مثبت و سازنده است. اهمیت انتقاد و انتقاد...
-
نکاتی از فن بیان و سخنوری در روابط عمومی
پنجشنبه 4 شهریور 1400 13:51
«مدرسه روابط عمومی»- نکته های ارتباطی در فن بیان به کارشناسان و مدیران روابط عمومی کمک می کند که بتوانند خیلی راحت و روان صحبت کرده و منظور خودشان را انتقال دهند. بدین منظور باید نکات ذیل را مورد توجه قرار داده و در مناسبت های مختلف تمرین کنید تا بتوانید به تسلط در گفتار برسید: 1) آرام و آهسته صحبت کنید.از عجله کردن...
-
روابط عمومی؛ باشگاه پرورش افکار
چهارشنبه 3 شهریور 1400 13:40
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی روابط عمومی ها جایگاه خودشان را به دلایل مختلف فرومی کاهند. اما در این نوشتار می خواهم به چند نکته بسیار مهم در روابط عمومی بپردازم و به نقشی که روابط عمومی می تواند در آن ایفا کند. اگرچه ظاهرگرایی همیشه اهمیت داشته و اهمیت خواهد داشت، اما توجه به اندرون انسان که وظیفه روابط عمومی است هیچ گاه...
-
ارتباطات عرصه عدالت است نه مساوات!
چهارشنبه 3 شهریور 1400 13:30
«مدرسه روابط عمومی»- انسان های امروز گویا قصد دارند ساختارها را در هم بشکنند تا نسبت به گذشته متفاوت باشند، اما به خاطر داشته باشید که این ساختار شکنی، اگرچه به معنای شکل گیری یک پارادایم جدید است، اگرچه ممکن است اقتضائات جدیدی ایجاد کند و زندگی در اقتضائات گذشته را دشوار کند، اما چیزهای اصیلی هستند که برای همیشه در...
-
درسی از داستان یخ و خورشید برای روابط عمومی
سهشنبه 2 شهریور 1400 13:18
«مدرسه روابط عمومی»- رضا موزونی در کتاب "یخی که عاشق خورشید شد" داستانی را تعریف می کند که امروز می توان از آن بر بسیاری از جنبه های کار مان الگو گرفت: زمستان تمام شده و بهار آمده بود ! تکه یخ کنار سنگ بزرگ جای خوبی برای خواب داشت از میان شاخه های درخت نوری را دید با خوشحالی به خورشید نگاه کرد و با صدای بلند...