-
معرفی کتاب روابط عمومی اینترنتی- نوشته دکتر عادل میرشاهی
چهارشنبه 27 مرداد 1400 17:41
مصاحبه گر: ریم فطوم «مدرسه روابط عمومی»- اینترنت این معجزه توسعه یافته در هزاره سوم، امروز بیش از پیش جهان پیرامون ما را متحول کرده است. این تحول در تمام بخش های جامعه امروز ما را درگیر کرده است. یکی از این بخش ها روابط عمومی است که در این مصاحبه به نزد دکتر عادل میرشاهی رفتیم تا قدری بر داده های خودمان در خصوص این...
-
مهار پرخاشگری در محیط کار روابط عمومی
سهشنبه 26 مرداد 1400 10:31
«مدرسه روابط عمومی»- پرخاشگری یکی از آسیب های اجتماعی است که در میان کارکنان و مخاطبان سازمان باعث چالش های جدی می شود و لذا روابط عمومی ها بایستی سعی کنند این امر را در محیط های اداری کاهش دهند. در این نوشتار به چگونه تعامل کردن با این مساله می پردازیم. ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که چه باورهایی که باعث بروز...
-
زشت ترین بخش بدن از منظر یک ارتباطگر
دوشنبه 25 مرداد 1400 14:36
«مدرسه روابط عمومی»- خیلیها فکر می کنند، زشت ترین بخش بدنشان بینی شان است! بعضیها هم با دهانشان مشکل دارند، فکر می کنند دهانشان خیلی زشت است! و دیگران زیادی هم شکم بزرگشان، مشکلشان است و زشت شان کرده؛ همه اینها شاید زشت و زیبا باشد، اما من می گویم: زشت ترین بخش بدن آدم ها، "ذهن شان" است؛ ذهن آدم ها، مثل یک...
-
نکاتی از فرهنگ ارتباطات تلفنی
یکشنبه 24 مرداد 1400 08:08
«مدرسه روابط عمومی»-ارتباطات تلفنی در زمره ارتباطات شفاهی و کلامی قرار می گیرند که برای آموختن آن می توانید از دوره ارتباطات تلفنی استفاده کنید. در این یادداشت به برخی از نکات مهم در ارتباطات تلفنی می پردازیم. وقتی برای اولین بار با کسی تماس می گیریم، خوب است که قبلش پیام بدهیم و خودمان را معرفی کنیم و بگوئیم امکان...
-
روابط عمومی چطور می تواند حال مردم را خوب کند؟
شنبه 23 مرداد 1400 13:35
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر امیر عبدالرضا سپنجی در کتابش تحت عنوان مخاطب پنداری می گوید روابط عمومی ها فکر می کنند مخاطبان را شناخته اند اما تحقیقات نشان می دهد که آنها دچار عارضه ای به نام مخاطب پنداری شده اند. در این متن زیبا به فرض هایی اشاره می شود که برخی از آنها را می توان با فرهنگ سازی بدست آورد. البته باید سنجید...