-
باز کردن سر صحبت در ارتباطات انسانی
جمعه 29 فروردین 1399 13:34
«مدرسه روابط عمومی»- در این ویدئو سه تکنیک برای باز کردن سر صحبت یا توسعه ارتباطات انسانی که به آن روابط عمومی بالا نیز گفته می شود آموزش داده شد. امیدوارم که از ملاحظه آن لذت ببرید و چنانچه در مورد آن نظری دارید، با ما در میان بگذارید.
-
نمونه مصاحبه در رویدادها با مدیر روابط عمومی
پنجشنبه 28 فروردین 1399 13:30
«مدرسه روابط عمومی»- خبرنگاران عموما به دنبال فرصت برای پرسش و انتقاد از وضعیت موجود هستند. تنها جایی که باید پاسخگو باشد، روابط عمومی است. اما سوال این است که چگونه باید پاسخ داد. پاسخ به این سوال بسیار دشوار است و مستلزم اطلاعات همه جانبه ای است که شما دارید. در ویدئوی زیر ملاحظه می کنید که مهندس آرش عباسی مدیر...
-
نقش روابط عمومی در بهبود مدیریت
چهارشنبه 27 فروردین 1399 13:21
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز که ارتباطات نقشی حیاتی در موفقیت هر سازمان ایفا میکند، روابط عمومی به عنوان یک ابزار مدیریتی راهبردی، از اهمیت فزایندهای برخوردار شده است. نقش روابط عمومی در مدیریت، بسیار فراتر از انتشار بیانیههای مطبوعاتی و برگزاری رویدادهای رسانهای است. در واقع، روابط عمومی به عنوان یک علم و...
-
ویدئوی خدمات روابط عمومی در برگزاری رویداد
سهشنبه 26 فروردین 1399 09:26
«مدرسه روابط عمومی»- کارکنان روابط عمومی در برگزاری رویدادها نقش حیاتی دارند. آنها با برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی رویدادها برای دستیابی به اهداف سازمانی تلاش می کنند. دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی در اینجا برخی از وظایف خاص روابط عمومی در ارتباط با رویدادها اشاره می کند: قبل از رویداد: تعیین اهداف: اولین...
-
پاسخگویی به شایعات رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
دوشنبه 25 فروردین 1399 13:17
«مدرسه روابط عمومی»- شایعات رسانه های اجتماعی معمولا پس از انتشار یک خبر به دلیل کاستی ها در اطلاعات و امکان برداشت های مختلف، پیش می آید. یکی از وظایف روابط عمومی ها این است که شایعات را دست کم نگیرند. حتی اگر در یک کانال تلگرامی مطرح شد، باید آن شایعه جدی گرفته شود و به آن پاسخ داد. به کلیپ زیر که پاسخی به برخی...