-
مکعبی نگاه کردن در روابط عمومی
پنجشنبه 7 مرداد 1400 09:08
«مدرسه روابط عمومی»- نگاه مکعبی در ارتباطات انسانی و اساسا در هر اقدامی به معنای چند بعدی دیدن مساله و توجه به زوایای دیگری که ممکن است در نگاه اول پنهان مانده باشند، است. ما آدمها اصولا همان جهتی که اول به ذهنمان میآید را جدی گرفته و بر اساس آن تصمیم میگیریم یا واکنش نشان میدهیم. در نگاه مکعبی سعی میکنیم از...
-
دینداری یا بی دینی در روابط عمومی؛ مساله این است!
چهارشنبه 6 مرداد 1400 09:00
«مدرسه روابط عمومی»- امروز جریان های فکر مختلف از بی سوادی رسانه ای مردم سوء استفاده کرده و هرچیزی را به عنوان دانش به مردم می دهند. عموم امروز گمراه تر از همیشه در میان خروارها اطلاعات له شده اند. در این میان یکی از جریان های غالب، جریان بی دینی است. این جریان جریان جدیدی نیست، اما نحوه تبلیغاتی آن بسیار جدید و حرفه...
-
تاثیر لحن بر ارتباطات انسانی
سهشنبه 5 مرداد 1400 08:55
«مدرسه روابط عمومی»- لحن در ارتباطات انسانی نقشی بسیار حیاتی و تعیین کننده دارد. در واقع، لحن میتواند به اندازه کلمات یا حتی بیشتر از آنها، در انتقال پیام و منظور گوینده مؤثر باشد. تاثیر لحن را میتوان از چند منظر بررسی کرد: 1. انتقال احساسات: لحن میتواند طیف وسیعی از احساسات را از شادی و هیجان تا غم و خشم و...
-
روابط عمومی ناب چیست؟
دوشنبه 4 مرداد 1400 08:49
«مدرسه روابط عمومی»- برای بسیاری از ما پیش آمده که پیامی را بوسیله تلفن همراه برای کسی فرستاده ایم ولی دریافت کننده پیام، با لحنی که مورد نظر ما نبوده پیام را خوانده و برداشت نادرستی از محتوا داشته است. گاهی در ذیل پست اینستاگرامی یا یادداشت تلگرامی مان هم برداشت ناصحیح باعث صحبت های خارج از ادب شده است، و اینها و...
-
نحوه انتقاد صحیح در روابط عمومی
یکشنبه 3 مرداد 1400 08:43
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از توانایی های عقلانی انسان نقد کردن است. نقد کردن یعنی شناسایی و معرفی نقاط قوت و ضعف و این توانایی بدین معناست که شما قابلیت بسیار زیادی برای رشد دیگران و خودتان فراهم می کنید. در کنار نقد، عیب جویی و ایراد گرفتن است که برخلاف نقد به معنای ضعف، حسادت، کمبود و به گفته حضرت حافظ «بی هنر» بودن...