-
اخلاق قضاوت، عجب، تکبر، عیبجویی و ثمره آن
دوشنبه 28 تیر 1400 14:56
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از مهمترین موضوعات در روابط عمومی اخلاق روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی است. گاهی مساله اخلاق را باید با داستان جا انداخت. نمونه های خوب اخلاقی در محل کار می توانند به شما کمک کنند. دکتر علی شریعتی در داستانی به یک مساله بسیار مهم اخلاقی می پردازد که در سازمان ها باعث شبکه های غیر رسمی در سازمان...
-
راهکار غلبه بر ترس از سخنرانی
یکشنبه 27 تیر 1400 14:49
«مدرسه روابط عمومی»- ترس از صحنه و سخنرانی در جمع یکی از اضطراب های معمولی در روابط عمومی است. وقتی می خواهید روی سن بروید، این فکر که دیگران چه بازتاب و بازخوردی به شما خواهند داد، باعث ایجاد ترس می شود. اگر فکرِ حضور مقابل گروهی از مردم و اجرا شما را میترساند، خودتان را در این ترس تنها ندانید. میلیونها نفر هستند...
-
شنیدن؛ رکن اصلی ارتباطگری
شنبه 26 تیر 1400 14:40
«مدرسه روابط عمومی»- برخی تصور می کنند که ارتباطگر خوب کسی است که خیلی خوب سخن می گوید. اما در واقع شخصی که زیاد سخن می گوید یک انسان حراف و یا پر حرف است. ارتباطگر خوب کسی است که خیلی خوب گوش می دهد. اما سوال اینجاست که چه چیزی شما را به شنونده ای ضعیف تبدیل می کند که باید از آن خودداری کنید؟ در این نوشتار قصد داریک...
-
ویژگی های اهداف در روابط عمومی
جمعه 25 تیر 1400 14:33
«مدرسه روابط عمومی»- در مدیریت روابط عمومی برای تصمیم گیری نیازمند اهداف مشخص هستید. لذا در این یادداشت به ویژگی های اهداف روابط عمومی می پردازیم. با در نظر گرفتن این موارد می توانید مطمئن باشید که اهداف مناسبی را برای خود انتخاب کرده اید. ویژگی های هدف گذاری خوب در روابط عمومی عبارتند از: هدف باید روشن، واضح و مشخص...
-
تمایز سازی بوئن,؛ مفهومی در روابط عمومی
پنجشنبه 24 تیر 1400 14:18
«مدرسه روابط عمومی»- میان رشتگی بودن روابط عمومی باعث می شود که بتوان از مفاهیم سایر حوزه ها در این حوزه استفاده کرد. یکی از این مفاهیم، مفهوم تمایز سازی بوئن است. موری بوئن بنیانگذار و اولین رئیس انجمن خانواده درمانی آمریکا از سال 1978 تا 1982 بود. او در 9 اکتبر 1990، در سن 77 سالگی بر اثر سرطان ریه در خانه خود در...