-
مهار پرخاشگری در محیط کار روابط عمومی
سهشنبه 26 مرداد 1400 10:31
«مدرسه روابط عمومی»- پرخاشگری یکی از آسیب های اجتماعی است که در میان کارکنان و مخاطبان سازمان باعث چالش های جدی می شود و لذا روابط عمومی ها بایستی سعی کنند این امر را در محیط های اداری کاهش دهند. در این نوشتار به چگونه تعامل کردن با این مساله می پردازیم. ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که چه باورهایی که باعث بروز...
-
زشت ترین بخش بدن از منظر یک ارتباطگر
دوشنبه 25 مرداد 1400 14:36
«مدرسه روابط عمومی»- خیلیها فکر می کنند، زشت ترین بخش بدنشان بینی شان است! بعضیها هم با دهانشان مشکل دارند، فکر می کنند دهانشان خیلی زشت است! و دیگران زیادی هم شکم بزرگشان، مشکلشان است و زشت شان کرده؛ همه اینها شاید زشت و زیبا باشد، اما من می گویم: زشت ترین بخش بدن آدم ها، "ذهن شان" است؛ ذهن آدم ها، مثل یک...
-
نکاتی از فرهنگ ارتباطات تلفنی
یکشنبه 24 مرداد 1400 08:08
«مدرسه روابط عمومی»-ارتباطات تلفنی در زمره ارتباطات شفاهی و کلامی قرار می گیرند که برای آموختن آن می توانید از دوره ارتباطات تلفنی استفاده کنید. در این یادداشت به برخی از نکات مهم در ارتباطات تلفنی می پردازیم. وقتی برای اولین بار با کسی تماس می گیریم، خوب است که قبلش پیام بدهیم و خودمان را معرفی کنیم و بگوئیم امکان...
-
روابط عمومی چطور می تواند حال مردم را خوب کند؟
شنبه 23 مرداد 1400 13:35
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر امیر عبدالرضا سپنجی در کتابش تحت عنوان مخاطب پنداری می گوید روابط عمومی ها فکر می کنند مخاطبان را شناخته اند اما تحقیقات نشان می دهد که آنها دچار عارضه ای به نام مخاطب پنداری شده اند. در این متن زیبا به فرض هایی اشاره می شود که برخی از آنها را می توان با فرهنگ سازی بدست آورد. البته باید سنجید...
-
روابط عمومی ها؛ لطفا اطرافیان خود را بفهمید!
جمعه 22 مرداد 1400 13:22
«مدرسه روابط عمومی»- نقل است از مرحوم خسرو شکیبایی، بازیگری که بسیار دوستشان داشتم و حتی اگر این متن از او هم نباشد، باز چون دوستش دارم به نام او می نویسم. از شخصی می پرسند که چرا ماهی تان مرد؟ او توضیح می دهد: ﻣﺎﻫﯽ ﻣﻮﻥ ﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻪ ﺗﺎ ﺩﻫﻨﺸﻮ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺁﺏ ﻣﯿﺮﻓﺖ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ ﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺑﮕﻪ ... ﺩﺳﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﻮ ﺁﮐﻮﺍﺭﯾﻮﻡ...