-
طرح گله و شکایت روابط عمومی در ارتباطات میان فردی
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 14:52
«مدرسه روابط عمومی»- طرح گله و شکایت در روابط میان فردی، چه در روابط دوستانه، خانوادگی، عاشقانه یا کاری، مهارتی ضروری برای حفظ روابط سالم و صمیمی است. اما مطرح کردن گله و شکایت به شکلی صحیح و سازنده می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است: 1. زمان و مکان مناسب را انتخاب...
-
اهمیت افکار عمومی در اسلام
سهشنبه 2 اردیبهشت 1399 14:04
«مدرسه روابط عمومی»- رسانه ها به عنوان ابزاری قدرتمند برای اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی، نقشی حیاتی در کارآمدی و مدیریت افکار عمومی ایفا می کنند. رسانه ها چگونه می توانند به کارآمدی کمک کنند؟ ارائه اطلاعات دقیق و به موقع: رسانه ها می توانند با ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به مردم، به آنها کمک کنند تا در مورد مسائل مهم...
-
روابط انسانی و مذاکره در روابط عمومی
دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 14:00
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پیچیده امروز، روابط عمومی و مذاکره دو مهارتی هستند که برای موفقیت در هر زمینه ای، چه در دنیای تجارت، سیاست یا حتی زندگی شخصی، ضروری هستند. در این کلیپ، به بررسی این دو مهارت کلیدی و نقش حیاتی آنها در رسیدن به اهداف خواهیم پرداخت. مخاطبان این کلیپ چه کسانی هستند: مدیران و رهبران کسب و کار...
-
تشکر و صمیمیت سازی در ارتباطات انسانی روابط عمومی
یکشنبه 31 فروردین 1399 13:56
«مدرسه روابط عمومی»- تشکر و صمیمیت سازی دو عنصر کلیدی در روابط عمومی هستند که می توانند به ایجاد روابط قوی و پایدار با مخاطبان کلیدی کمک کنند. چرا تشکر و صمیمیت سازی در روابط عمومی مهم است؟ ایجاد اعتماد: وقتی از مخاطبان خود تشکر می کنید و با آنها صمیمی رفتار می کنید، به آنها نشان می دهید که برای آنها ارزش قائل هستید و...
-
اهمیت روابط عمومی در برندسازی
شنبه 30 فروردین 1399 10:16
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی و برندسازی دو رشته به هم پیوسته هستند که برای ایجاد و حفظ یک تصویر عمومی مثبت برای یک سازمان یا فرد کار میکنند. در حالی که هر کدام اهداف و وظایف خاص خود را دارند، با هم برای دستیابی به یک هدف کلی همکاری میکنند: ایجاد یک برند قوی و قابل اعتماد. نقش روابط عمومی در برندسازی: دکتر عادل...