-
ترویج دین در روابط عمومی؛ تنها با یاد خدا دلها آرام می گیرد
جمعه 4 تیر 1400 10:07
«مدرسه روابط عمومی»- بارها اتفاق افتاده که در محل کار افراد گریه می کنند، افراد بلند بلند می خندند که در واقع به نوعی آنها نیز گریه می کنند. یک مدیر روابط عمومی باید بداند که همکارانش ربات نیستند. آنها انسان هستند و در فطرت انسانی یاد خدا آرامش بخش دلهاست. در عین حال یاد خدا موضوعی نیست که حتما معطوف به عبادات رسمی...
-
وقتی مدیر شایسته ای در روابط عمومی رهبری نمی کند
پنجشنبه 3 تیر 1400 10:01
«مدرسه روابط عمومی»- درسهای ما در مدرسه روابط عمومی به این سبب است که اگر مدیری ناکارآمد در روابط عمومی بر مجموعه مدیریت کند، شرایط قطعا مطلوب نخواهد بود. در شرایط اینچنینی نمی شود از کسی انتظار داشت به خوبی عمل کند. در اینجا می خواهم داستانی را نقل کنم تا موضوع روشن شود: ⚜اهمیت شایستگی مدیر : بزرگی با حال بدی در بستر...
-
نقش منتورشیپ در توسعه فردی مدیران روابط عمومی
چهارشنبه 2 تیر 1400 09:57
«مدرسه روابط عمومی»- منتورشیپ یک رابطه حرفه ای بین یک فرد با تجربه تر (منتور) و یک فرد با تجربه کمتر (منتی) است. هدف از منتورشیپ، انتقال دانش و تجربه از منتور به منتی و کمک به منتی برای رشد و توسعه حرفه ای است. مفاهیم اصلی منتورشیپ عبارتند از: تعهد: هر دو طرف باید به رابطه منتورشیپ متعهد باشند. اعتماد: رابطه منتورشیپ...
-
هفت عادت شخصی برای موفقیت در روابط عمومی
سهشنبه 1 تیر 1400 09:46
«مدرسه روابط عمومی»- مسئولیت روابط عمومی نیازمند اعتماد به نفس بالا است. سایت استرالیایی " لایف هاک" هفت رفتار را ذکر کرده است که افراد دارای اعتماد به نفس بالا آن را انجام نمی دهند: از مسئولیت فرار نمی کنند.برای نمونه زمانی که با تاخیر به سر کار می رسند،ترافیک را بهانه نمی کنند. از انجام کارهای ترسناک...
-
تکنیک های ارتباطی نحوه برخورد با سوالات ناخواسته
دوشنبه 31 خرداد 1400 17:01
«مدرسه روابط عمومی»- یک ارتباطگر بایستی تکنیک های ارتباطی را به خوبی بداند و مهمتر اینکه بتواند این تکنیک ها را در جاهایی که نیاز است بدون رجوع به دفترچه راهنما اجرا کند. لذا در خصوص موضوعاتی که ممکن است برای شما مطرح شود و نخواهید به آن پاسخ بدهید، می توانید از تکنیک های زیر استفاده کنید: سکوت: می توانید سکوت...