-
اجتناب از باورهای کلیشه ای در روابط عمومی
دوشنبه 14 تیر 1400 11:59
«مدرسه روابط عمومی»- اطلاعات اشتباه زهری مهلک در روابط عمومی است. بنابراین همیشه در همه جا سعی کنید اطلاعاتی که بدست می آورید با محک آزمون بسنجید و سپس آن را منتشر و یا مورد استفاده قرار دهید. در این نوشتار قصد داریم که دو مورد از باورهای کلیشه ای اشتباه را با دلایل علمی رد کرده و نشان دهیم که اطلاعات غلط چقدر به شما...
-
روابط عمومی بر قله کلمات
شنبه 12 تیر 1400 11:16
«مدرسه روابط عمومی»- «تمدن از آن روزی آغاز شد که فردی عصبانی به جای سنگ، کلمه پرتاب کرد» این جمله از فروید است. جمله ای که درک آن قدرت بزرگی را در اختیار روابط عمومی ها قرار می دهد. زیگموند فروید، روانشناس بزرگ اتریشی، در این جمله کوتاه، به اهمیت زبان و ارتباطات در شکل گیری تمدن اشاره می کند. او معتقد است که استفاده...
-
نوازش های روانی در روابط عمومی
جمعه 11 تیر 1400 11:07
«مدرسه روابط عمومی»- نوازش های روانی در روابط عمومی، رفتارها و کلماتی هستند که باعث ایجاد احساس ارزشمندی، دیده شدن و پذیرفته شدن در افراد می شوند. این نوازش ها می توانند مثبت یا منفی باشند. نوازش های مثبت در روابط عمومی نوازش های مثبت در روابط عمومی، رفتارها و کلماتی هستند که باعث ایجاد احساس مثبت در افراد می شوند....
-
نحوه صحیح برخورد با شخصی که شما را تحقیر می کند در روابط عمومی
پنجشنبه 10 تیر 1400 10:54
«مدرسه روابط عمومی»- فن بیان و مقابله با فرد تحقیر کننده یکی از مهارتهای ارتباطی یک مدیر و مسئول روابط عمومی به شمار می رود. این مهارت به ویژه زمانی که در تعامل رو در رو با ارباب رجوع هستید به کار می آید. زمانی که این افراد به شما حرفی می زنند، در پاسخ آنها، جواب های بی شماری به ذهنتان خطور می کند. اما واکنش مناسب در...
-
راز موفقیت کارکنان روابط عمومی
چهارشنبه 9 تیر 1400 10:48
«مدرسه روابط عمومی»- مهمترین قابلیت یک مدیر روابط عمومی تقویت شخص خودش است و نه دیگران! این یکی از اصول نانوشته در روابط عمومی است. وقتی شما مجموعه ای را مدیریت می کنید، اگر خودتان نتوانید در سر جای خودتان بنشینید، هرگر نمی توانید دیگران را در سرجایشان بنشانید. ضمن اینکه اگر دیگران زمانی که شما در سرجایتان نیستید،...