-
[ بدون عنوان ]
جمعه 1 مرداد 1400 08:14
«مدرسه روابط عمومی»- فرهنگ تماس تلفنی یکی از فرهنگ های مهم در ارتباطات کلامی و مرتبط با حوزه ارتباطات انسانی است. روابط عمومی ها می توانند با فرهنگ سازی در این زمینه بسیاری از مسائل ارتباطات انسانی را حل کنند. وقتی برای اولین بار با کسی تماس می گیریم، خوب است که قبلش پیام بدهیم و خودمان را معرفی کنیم و بگوئیم امکان...
-
روابط عمومی ها چطور انگیزه ایجاد می کنند؟
پنجشنبه 31 تیر 1400 15:14
«مدرسه روابط عمومی»- خواسته های افراد سائق هایی هستند که باعث حرکت می شوند. زمانی که انگیزه کافی برای انجام کاری وجود داشته باشد آن کار انجام می شود. حال برای روابط عمومی که وظیفه اش اقناع افراد است، تولید این انگیزه ها یک ابزار کار به حساب می آید. این انگیزه بخشی میتواند در سطح فردی و جمعی تبلور پیدا کند. در سطح جمعی...
-
روابط عمومی؛ لبخند و دیگر هیچ
چهارشنبه 30 تیر 1400 15:10
«مدرسه روابط عمومی»- اگر به عنوان مسئول روابط عمومی در سازمان هستید و خنده به لبهایتان نمی آید، باید هرچه زودتر استعفایتان را بدهید تا دینی از روابط عمومی بر گردنتان نماند. بر شماست که نه تنها خنده بر لب داشته باشید بلکه این هدیه الهی را به دیگران نیز تقدیم کنید. اما آیا می دانید با خندیدن ساده چه چیزی را بدست می...
-
مخاطبان روابط عمومی از منظر نظریه دلبستگی
سهشنبه 29 تیر 1400 15:01
«مدرسه روابط عمومی»- مری آینزورث با طراحی یک موقعیت آزمایشی به نام موقعیت ناآشنا(strange situation) متوجه شد که سه سبک دلبستگی در کودکان قابل شناسایی است: سبک دلبستگی ایمن سبک دلبستگی ناایمن اجتنابی سبک دلبستگی ناایمن اضطرابی. بر اساس آموزه های دلبستگی، الگوهای فعال درونی از خود و دیگران وارد روابط آینده می شود. یکی...
-
اخلاق قضاوت، عجب، تکبر، عیبجویی و ثمره آن
دوشنبه 28 تیر 1400 14:56
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از مهمترین موضوعات در روابط عمومی اخلاق روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی است. گاهی مساله اخلاق را باید با داستان جا انداخت. نمونه های خوب اخلاقی در محل کار می توانند به شما کمک کنند. دکتر علی شریعتی در داستانی به یک مساله بسیار مهم اخلاقی می پردازد که در سازمان ها باعث شبکه های غیر رسمی در سازمان...