-
پنج قاعده ارتباطات انسانی در خانواده ها
دوشنبه 7 تیر 1400 10:26
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباطات انسانی یکی از زمینه های دانشی است که در روابط عمومی مطرح می شود و در سطوح مختلف قابل اجراست. یکی از آن سطوح، در خانواده ها و به ویژه میان زوجین است. علی خانجانی در متن پنج قاعده برای ارتباط موثر همسران می نویسد: افکار و احساسات خود را با استفاده از ضمیر "من" بیان کنید. درباره...
-
اخلاق برخورد با کسی که پول ندارد در ارتباطات انسانی
یکشنبه 6 تیر 1400 10:25
«مدرسه روابط عمومی»- به کسبه محترم و فروشندگان عزیز پیشنهاد می کنم وقتی هموطنی از شما خرید کرده و در دستگاه کارتخوان کارت کشید لیکن موجودی حسابش کافی نبود، نگویید "موجودی کافی نیست"! بگویید "ظاهرا إشکالی وجود داره" خصوصا زمانی که فروشگاه شلوغ است و مشتریان دیگر صدای شما را می شنوند. کارت را به...
-
هفت پند مولای رومی برای روابط عمومی ها
شنبه 5 تیر 1400 10:14
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباطات انسانی یکی از بخش های مهم روابط عمومی است. آن چیزی که به اشتباه به ما گفته اند روابط عمومی بالا در واقع همان ارتباطات انسانی خوب است. مولانا در ارتباطات انسانی راهنمایی های فوق العاده ای دارد که این را برای نشر در روابط عمومی ها مناسب دانستم و اینجا می نویسم: شب باش : در پوشیدن خطای...
-
آموزش مقدمه ای بر روابط عمومی
جمعه 4 تیر 1400 18:49
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی یکی از حوزه های علمی در علوم اجتماعی و ارتباطات به شمار می رود. در این ویدئوی آموزشی ضمن معرفی روابط عمومی، توصیه هایی به مدیران سازمان ها برای شناخت بیشتر و بهتر این بخش ارائه شده است تا بتوانند تعامل بیشتر و بهتری را با واحد روابط عمومی برقرار کنند. همچنین این ویدئو را به دانشجویان،...
-
ترویج دین در روابط عمومی؛ تنها با یاد خدا دلها آرام می گیرد
جمعه 4 تیر 1400 10:07
«مدرسه روابط عمومی»- بارها اتفاق افتاده که در محل کار افراد گریه می کنند، افراد بلند بلند می خندند که در واقع به نوعی آنها نیز گریه می کنند. یک مدیر روابط عمومی باید بداند که همکارانش ربات نیستند. آنها انسان هستند و در فطرت انسانی یاد خدا آرامش بخش دلهاست. در عین حال یاد خدا موضوعی نیست که حتما معطوف به عبادات رسمی...