-
رویکرد مثبت نگری در روابط عمومی
سهشنبه 11 خرداد 1400 12:27
«مدرسه روابط عمومی»- توجه به نقایص یکی از وظایف مدیر روابط عمومی است. اما حل نقایص با رویکرد مثبت اندیشی مهارتی است که می تواند یک امتیاز در مدیریت روابط عمومی به حساب آید. یک لیوان آب کدر را با همه ی آلودگی ها و ذرات درونش تجسم کنید. اگر دایما آبی تمیز را درون این لیوان بریزیم تا محتوای لیوان سرریز شود، بالاخره همه ی...
-
مهارت کنترل خشم در ارتباطات
دوشنبه 10 خرداد 1400 12:22
«مدرسه روابط عمومی»- تمرین خاموش کردن جرقه های #خشم» یکی از مهارتهایی است که یک مدیر روابط عمومی باید آن را به خوبی بلد باشد و باید بتواند آن را به همکاران خود نیز بیاموزد. تصور کنید یکی از جرقه های خشم ظاهر شده و دارید #جوش می آورید. اوقات تان تلخ شده؟ ضربان قلبتان بالا رفته؟ ببینید چه #احساسی دارید. لطیفه ای بامزه،...
-
توسعه فردی مدیر روابط عمومی
یکشنبه 9 خرداد 1400 09:55
«مدرسه روابط عمومی»- مدیر روابط عمومی باید شخصیت وارسته و متفاوتی داشته باشد و به این سبب است که توسعه فردی مدیر روابط عمومی اهمیت می یابد. در این یادداشت قصد داریم تا ضمن ده سوال برای ارزیابی توسعه فردی کمک کنیم که دریابید چه مقدار زمان برای توسعه شخصی خودتان صرف میکنید؟ پس از آنکه هر یک از سؤالها را خواندید، به هر...
-
معرفی کتاب کار کردن با تو مرا میکشد
شنبه 8 خرداد 1400 09:49
«مدرسه روابط عمومی»- کتاب Working with you is killing me که توسط کاترین کرولی و کتی الستر نوشته شده است با عنوانهای "کار کردن با تو مرا میکشد" و "کار کردن با تو مرا بیچاره کرده است" به فارسی ترجمه شده است. از جمله موضوعهای مورد توجه در این کتاب رهایی از دامهای عاطفی در محیط کار است. این کتاب...
-
شعر مناسب برای آغاز جلسه
جمعه 7 خرداد 1400 09:43
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از مسائلی که روابط عمومی ها عمدتا با آن مشکل دارند، پیدا کردن محتوای مناسب برای سخنرانی ها و بحث هاست. توصیه ما این است که همواره محتوای خود را با چاشنی شعر همراه کنید. چراکه شعر در اندیشه ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و اثربخشی آن نیز بر اندیشه ها بیشتر از سایر متون است. در این نوشتار شعری مناسب...