-
17 عادت خوب یک کارشناس روابط عمومی
شنبه 1 خرداد 1400 08:43
«مدرسه روابط عمومی»- یک مدیر روابط عمومی بایستی فراتر از دانش تخصصی، از هوش بالایی برخوردار باشد و بتواند فکر خود را در جهت اقدامات روابط عمومی متمرکز کند. این اصل یک باید در روابط عمومی است و در صورت عدم وقوع، روابط عمومی با چالش های فراوان روبرو خواهد شد. بنابراین توجه به سلامت جسمی و روحی و فکری یکی از مسائل بسیار...
-
نحوه تعامل با عصبانی ها در روابط عمومی
جمعه 31 اردیبهشت 1400 19:58
«مدرسه روابط عمومی»-ممکن است در میان همکاران افرادی را داشته باشید که به سرعت عصبانی می شوند. باید این افراد را شناخت و بتوان با آنها تعامل کرد. چراکه عدم تعامل صحیح با این افراد گاهی باعث مشکلات عمده ای در روابط انسانی می شود. می دانیم که در واکنش های این افراد، احساسات حرف اول را می زند و از تفکر و منطق خبری نیست....
-
مهارت ایجاد وقفه در ارتباطات انسانی
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 19:50
«مدرسه روابط عمومی»- برای جلوگیری از پیش روی دعوا ها به مرحله رفتار های خشونت آمیز کلامی و جسمی، ایجاد وقفه ماهرانه ضروری است. نکته کلیدی در زمینه نحوه استفاده از فن وقفه این است که باید قبل از این که کنترل خود را از دست بدهید و دعوا به نقطه ای برسد که هر دو فقط به حمله متقابل روی آورید، از آن استفاده کنید. زوج هایی...
-
اشتباهات رابطه عاشقانه
چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 19:46
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر بیوک تاجری در باب اشتباهات ارتباط می نویسد: کسانی که در غم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند و مردها به...
-
پذیرش در روابط عمومی: آغازی برای تعاملات اصیل
سهشنبه 28 اردیبهشت 1400 19:41
«مدرسه روابط عمومی»- پذیرش یکی از زیباترین و قدرتمندترین واژههایی است که میتوانیم در زندگی خود به کار ببریم. در حوزه روابط عمومی نیز، پذیرش نقشی حیاتی در ایجاد تعاملات اصیل و پایدار ایفا میکند. پذیرش در روابط عمومی به معنای: درک و شناخت مخاطبان: اولین قدم برای ایجاد ارتباطی موثر، درک و شناخت مخاطبان است. این شناخت...