-
حل مسائل روانی همکاران؛ ارائه شناخت توسط روابط عمومی
شنبه 18 اردیبهشت 1400 17:55
«مدرسه روابط عمومی»- در دفتر روابط عمومی نشسته بودم. یکی از همکاران وارد دفتر شد و شروع به تعریف از فرزند خود نزد مدیر روابط عمومی کرد. گفت فرزند من خودش را برای من و مادرش فدا کرده است. ازدواج نکرده و به شدت کار می کند تا بهترین زندگی را برای ما فراهم کند. ما از او راضی هستیم. تصویری که او از فرزندش ارائه می کرد...
-
امنیت مبنای سلامت روابط
جمعه 17 اردیبهشت 1400 17:45
«مدرسه روابط عمومی»- هرچه در محیط کار افراد احساس امنیت بیشتری داشته باشند، بهتر می توانند شکوفا شده و خلاقیت به خرج دهند و در نتیجه دستاوردهای ارضا کننده بیشتری از فعالیتهایشان بدست می آورند. این امر در زندگی فردی نیز صادق است. با توجه به اینکه کارن هورنای مسئله عدم احساس امنیت و اضطراب را در انسان بسیار جدی میبیند،...
-
برخورد ارتباطگر با انتقاد
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 17:34
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی یکی از مکان هایی است که بیشترین انتقاد به سمت اوست. اگر بخش های صف و ستاد کارشان را به خوبی انجام ندهند، بازتاب آن به روابط عمومی گزارش می شود. در ارتباط رودررو و تلفنی، یک ارتباطگر روابط عمومی باید بتواند به خوبی با انتقادها روبرو شود. در این یادداشت 5 راه عالی برای برخورد با انتقاد...
-
اثر شترمرغی؛ دام روانی تصدیق در تصمیمات روابط عمومی
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 16:35
«مدرسه روابط عمومی»- اثر شترمرغی؛ دام روانی تصدیق یکی از آسیب های مدیریت است که گاهی گریبان روابط عمومی ها را هم می گیرد. در این یادداشت قصد داریم که به این موضوع بپردازیم و آن را از ابعاد گوناگون مورد توجه قرار دهیم. ممکن است بعد از اتخاد یک تصمیم (انجام یک انتخاب)، دیگر بررسی آن را به کلّی کنار بگذاریم و به اصطلاح...
-
تقویت عزت نفس؛ تقویت توان مدیر روابط عمومی
سهشنبه 14 اردیبهشت 1400 16:25
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی یکی از جاهایی است که مساله عزت نفس در آن بسیار اهمیت دارد. با عزت نفس پایین شما فقط در سازمان لطمه ایجاد می کنید و بنابراین توجه به عزت نفس و تقویت آن باعث می شود که بتوانید مدیر لایق تری در روابط عمومی باشید. اما سوال این است که عزت نفس چیست؟ عزت نفس یعنی احساس ارزشمند بودن. این حس از...