-
انواع سیستم های CRM و نحوه پیاده سازی، نیروی انسانی و آموزش های مورد نیاز آنها
یکشنبه 25 شهریور 1403 13:36
«مدرسه روابط عمومی»- CRM مخفف Customer Relationship Management (مدیریت ارتباط با مشتری) است. این یک نرم افزار است که به مشاغل کمک می کند تا تعاملات خود را با مشتریان و مخاطبان خود ردیابی، مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند. سیستم های CRM می توانند برای ذخیره اطلاعات تماس با مشتری، پیگیری فرصت های فروش، ارائه خدمات به مشتری و...
-
تهیه بریده جراید در روابط عمومی و اهمیت خلاصه سازی اخبار
شنبه 24 شهریور 1403 13:36
«مدرسه روابط عمومی»- بریده جراید ابزاری ارزشمند برای متخصصان روابط عمومی است که از آن برای پیگیری پوشش رسانه ای برند، محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. این شامل جمع آوری مقالات خبری، پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و سایر اشکال رسانه ای است که برند شما را ذکر می کند. بریده جراید می تواند برای موارد زیر...
-
یافتن اطلاعات رسانه ها با هوش مصنوعی Ramanlabs.in و چگونگی کمک آن به روابط عمومی
جمعه 23 شهریور 1403 13:35
«مدرسه روابط عمومی»- یافتن اطلاعات رسانه ها بخش ضروری از روابط عمومی است. این شامل شناسایی روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و سایر اینفلوئنسرهایی است که ممکن است علاقه مند به پوشش خبری برند، محصولات یا خدمات شما باشند. این می تواند یک فرآیند زمان بر و طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر نمی دانید از کجا شروع کنید. در اینجا چند...
-
بازگشت سرمایه (ROI) در روابط عمومی
جمعه 23 شهریور 1403 13:35
«مدرسه روابط عمومی»- بازگشت سرمایه (ROI) در روابط عمومی به نفع خالصی که یک کسب و کار از فعالیت های روابط عمومی خود به دست می آورد، اشاره دارد. محاسبه دقیق ROI در روابط عمومی می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا بسیاری از مزایای روابط عمومی ناملموس هستند و به طور مستقیم قابل اندازه گیری نیستند. با این حال، روش های مختلفی...
-
رویکرد حصرگرایانه روابط عمومی و تبعات آن
پنجشنبه 22 شهریور 1403 13:34
«مدرسه روابط عمومی»-رویکرد حصرگرایانه روابط عمومی به رویکردی اطلاق می شود که در آن تمرکز بر روی تعداد محدودی از مخاطبان کلیدی و انتشار اطلاعات به طور انحصاری به این مخاطبان است. این رویکرد در مقابل رویکرد فراگیر روابط عمومی قرار می گیرد که در آن بر روی طیف گسترده تری از مخاطبان تمرکز می شود و اطلاعات به طور عمومی...