-
روابط عمومی بانکی: تعریف، وظایف و چالشها
شنبه 27 مرداد 1403 12:59
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانکی به مجموعهای از فعالیتها و استراتژیها اطلاق میشود که بانکها برای ایجاد، حفظ و ارتقای وجهه عمومی مثبت خود به کار میگیرند. این فعالیتها به ایجاد روابط قوی با ذینفعان کلیدی مانند مشتریان، کارکنان، رسانهها، و دولت کمک میکند و به جلب اعتماد عمومی و افزایش اعتبار بانک منجر...
-
هوش مصنوعی Meitu چگونه می تواند به روابط عمومی کمک کند؟
جمعه 26 مرداد 1403 12:59
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی Meitu مجموعه ای از ابزارها و پلتفرم ها را ارائه می دهد که می تواند به متخصصان روابط عمومی در زمینه های مختلف کمک کند. بهبود کارایی: هوش مصنوعی می تواند بسیاری از وظایف وقت گیر و خسته کننده را خودکار کند، مانند جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و ایجاد گزارش ها. این امر...
-
سلسله مراتب بصری در طراحی گرافیک
پنجشنبه 25 مرداد 1403 17:03
سلسله مراتب بصری در طراحی گرافیک روشی است که ما از طریق آن تمام عناصر گرافیکی مختلف را از ترکیب بندی مرتب میکنیم و براساس اهمیت آنها یک نظم بصری ایجاد میکنیم، به طوری که مهمترین اطلاعات اولین چیزی باشد که در طراحی میبینیم. دکتر عادل میرشاهی می نویسد: میانگین زمانی که مردم صرف تماشای هر طراحی میکنند ۸ ثانیه است،...
-
[ بدون عنوان ]
پنجشنبه 25 مرداد 1403 12:58
«مدرسه روابط عمومی»- بودجه روابط عمومی: اجزا، روش های محاسبه و انواع آن بودجه روابط عمومی سندی است که جزئیات هزینه های پیش بینی شده برای انجام فعالیت های روابط عمومی در یک دوره زمانی خاص را مشخص می کند. انواع بودجه روابط عمومی: بودجه انعطاف پذیر: این نوع بودجه به مدیر روابط عمومی آزادی بیشتری برای جابجایی منابع بین...
-
چند نکته در مورد سلام و احوال پرسی در برقراری ارتباط
چهارشنبه 24 مرداد 1403 12:57
«مدرسه روابط عمومی»- در ارتباطات انسانی هر شخص باید نکاتی را در باب سلام و احوالپرسی رعایت کند. این نکات بسیار ساده و پیش پا افتاده هستند اما گاهی می بینیم که همین موارد مورد توجه قرار نمی گیرند و نتایج بدی را به همراه می آورند. اگر دیگران در جمع به احترام در مقابل شخصی برخاستند، شما نیز برخیزید هر چند که وی را...