-
جایگاه تولید محتوا در روابط عمومی
یکشنبه 14 مرداد 1403 12:52
«مدرسه روابط عمومی»- تولید محتوا یکی از مهم ترین وظایف در روابط عمومی است. محتوای با کیفیت بالا می تواند به شما در: ایجاد و حفظ آگاهی از برند: محتوای جذاب می تواند به شما در معرفی برند خود به مخاطبان جدید و حفظ ذهن سهم بازار فعلی شما کمک کند. ایجاد روابط: محتوای آموزنده و مفید می تواند به شما در ایجاد اعتماد و احترام...
-
گرافیک هوشمند و کاربرد آن در روابط عمومی
شنبه 13 مرداد 1403 12:52
«مدرسه روابط عمومی»-گرافیک هوشمند به استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای تولید، ویرایش و بهینه سازی تصاویر و ویدیوها به طور خودکار اشاره دارد. این فناوری از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل داده های بصری و ایجاد محتوای گرافیکی جدید یا بهبود محتوای موجود استفاده می کند. کاربردهای رایج گرافیک هوشمند ایجاد...
-
روابط عمومی یکپارچه چیست؟
جمعه 12 مرداد 1403 12:51
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی یکپارچه (Integrated Public Relations - IPR) رویکردی جامع و استراتژیک برای مدیریت ارتباطات یک سازمان با ذینفعان مختلف خود است. این رویکرد، فعالیت های روابط عمومی را در یک چارچوب واحد و هماهنگ ادغام می کند تا پیامی یکپارچه و سازگار به مخاطبان ارائه دهد. اصول کلیدی روابط عمومی یکپارچه...
-
هوش مصنوعی و روابط عمومی بالا
پنجشنبه 11 مرداد 1403 12:50
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی چت بات Wysa می تواند به روش های مختلف به ارتقای روابط عمومی کمک کند. در اینجا چند نمونه آورده شده است: 1. افزایش آگاهی از برند: Wysa می تواند برای افزایش آگاهی از برند با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد سازمان، محصولات یا خدمات آن با کاربران استفاده شود. این کار را می توان از طریق...
-
ماهیت روابط عمومی و ارتباط آن با تغییر نگرش، برداشت و رفتار مردم
چهارشنبه 10 مرداد 1403 12:50
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی در ذات خود با ایجاد درک متقابل و ارتباط مؤثر بین یک سازمان و مخاطبانش سروکار دارد. این امر مستلزم تغییر نگرش، برداشت و رفتار مردم در قبال آن سازمان است. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط عمومی برای تغییر نگرش، برداشت و رفتار مردم آورده شده است: 1. افزایش آگاهی: اولین قدم برای...