-
هوش مصنوعی و روابط عمومی: فرصتی نو برای ارتباطات
پنجشنبه 21 تیر 1403 12:40
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی (AI) تحولات چشمگیری در صنایع مختلف ایجاد کرده و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هوش مصنوعی ابزارها و فرصتهای جدیدی را برای متخصصان روابط عمومی ارائه میدهد تا کار خود را به طور موثرتری انجام دهند و به اهداف ارتباطی خود دست یابند. در اینجا برخی از کاربردهای هوش مصنوعی در روابط...
-
روابط عمومی حرفه ای بانک رسالت: گامی در جهت تعاملات مؤثر و پایدار
چهارشنبه 20 تیر 1403 12:39
«مدرسه روابط عمومی»- بانک رسالت به عنوان یکی از موسسات بانکی معتبر در ایران، همواره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات موثر با ذینفعان خود واقف بوده است. در این راستا، این بانک با بهرهگیری از متخصصان مجرب و با اتکا به دانش روز دنیا، اقدام به راهاندازی یک واحد روابط عمومی حرفهای نموده که وظایف متعددی را در راستای...
-
پاسخ به فرد عصبانی در روابط عمومی
سهشنبه 19 تیر 1403 12:39
«مدرسه روابط عمومی»- در اینگونه مواقع، برخورد با یک فرد عصبانی که درستی حق خود را میداند اما تصمیمی در مدیریت ندارند به او حق بدهند، میتواند چالشبرانگیز باشد. در ادامه، چند راهنمایی برای برخورد با این نوع موقعیتها را ارائه میدهم: حفظ آرامش: در ارتباط با فرد عصبانی، بهتر است خود را آرام و متمرکز نگه داشته و تحت...
-
کوچ اسپیکینگ در خدمت روابط عمومی هوشمند
دوشنبه 18 تیر 1403 12:39
«مدرسه روابط عمومی»- کوچ اسپیکینگ یا مربی سخنرانی، فردی متخصص است که به افراد در بهبود مهارت های سخنرانی عمومی آنها کمک می کند. مربیان سخنرانی می توانند در زمینه های مختلفی مانند ارائه، ساختار محتوا، زبان بدن، لحن صدا و غلبه بر اضطراب سخنرانی به افراد یاری برسانند. خدمات مربیان سخنرانی می تواند برای افراد در مشاغل و...
-
اهمیت مکاتبات اداری در روابط عمومی و هوش مصنوعی
یکشنبه 17 تیر 1403 12:38
«مدرسه روابط عمومی»- مکاتبات اداری بخش مهمی از روابط عمومی است. این شامل هر نوع ارتباطی است که با ذینفعان کلیدی مانند مشتریان، شرکا، رسانه ها و دولت داشته باشید. ارتباطات موثر می تواند به شما کمک کند تا: اعتماد و روابط بسازید: ارتباطات واضح و مختصر می تواند به ایجاد اعتماد و روابط با ذینفعان کلیدی کمک کند. سمت خود را...