مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.
مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

مدرسه روابط عمومی- مرجع تخصصی آموزش و مشاوره «روابط عمومی»

برای برگزاری دوره های تخصصی و مشاوره در زمینه روابط عمومی، روابط عمومی آنلاین،هوش مصنوعی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو پی آر، تبلیغات، ارتباطات و امور فرهنگی با شماره همراه: 09331178144 تماس حاصل فرمایید.

ارتباطات؛ علم جوان کردن پیران و پیر کردن جوانان!

«مدرسه روابط عمومی»- اینکه می گویند پیری به سن نیست و به دل است مبنای نگارش این یادداشت است. سوال این است که چگونه می توانیم تشخیص دهیم که شخص پیر است؟


اول اینکه پیر شدن ربطی به شناسنامه ندارد 


همین که دیگر میل خرید 

یک جوراب سپید را نداشته باشی ...


همین که صدای زنگ تلفن و 

یا شنیدن یک ترانه دلت را نلرزاند ...


همین که فکر سفر برایت کابوس باشد... 


همین که مهمانی دادن و 

مهمانی رفتن برایت عذاب اور باشد...


همین که در دیروز زندگی کنی و

از آینده بترسی و زمان حال را نبینی ...


بی آرزو باشی ؛؛ بی رویا باشی


بی هدف باشی ؛؛ عاشق نباشی 


برای رسیدن به عشقت خطر نکنی ... 


برای آرزوهایت نجنگی 


شک نکن حتی اگر جوان باشی تو پیری...


واقعا چند همکار پیر در اطرافتان هست و با وجود همه ابزارهایی که در اختیار روابط عمومی دارید، هنوز برای رفع پیری اش کاری نکرده اید؟! روابط عمومی ها باور کنید شما می توانید خیلی موثر باشید. باور کنید که اگر کاری نمی کنید، این حق الناس بر گردنتان می ماند. حرکت کنید. و بدانید که روابط عمومی چیست؟ روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

بازگرداندن مشتریان از دست رفته

«مدرسه روابط عمومی»-یک مشتری راضی درباره تجربه خوب خود با ۴ تا ۵ نفر دیگر صحبت می کند و از برند شما تعریف و تمجید خواهد کرد. ولی یک مشتری ناراضی به ۷ تا ۱۳ نفر دیگر صحبت خواهد کرد. تحقیقات دیگری نتایج ترسناکی در این زمینه داشت که بیان می کرد یک مشتری ناراضی تا ۲۳ سال درباره تجربه بد خود صحبت خواهد کرد.


هیچ شرکتی نمی تواند بدنامی نام تجاری خود را برای ۲ دهه تحمل کند. و هیچ شرکتی نمی تواند هر ۵ سال نیمی از مشتریان خود را از دست بدهد و باز هم سرپا بماند. اما با وجود ضرر هایی که یک شرکت در نتیجه نا رضایتی مشتریان ممکن است متقبل شود یا چه سود هایی که ممکن است به این شکل از دست بدهد، 


باز هم با کمال تعجب مشاهده می شود که شرکت ها برای حفظ مشتری توجه کمی از خود نشان می دهند. بیش از ۸۰ درصد هزینه کرد شرکت ها برای جمع آوری مشتری است و این مقدار در حدود ۳ تا ۵ برابر بیش از هزینه راضی نگه داشتن مشتری فعلی است.


نیک ردن موسس کمپانی فیوژن برندینگ می گوید: " این آمار باعث تاسف است. بازگرداندن مشتریان یا تلاش برای راضی کردن مشتری ناراضی باید یکی از عناصر اصلی استراتژی پیدا کردن مشتریان جدید باشد،  تا او را از فرار دور کنیم." این راهی است که می توانید نام شرکت خود را در آینده حک کنید.


تجربه شما در این زمینه چیست؟ روابط عمومی چه می تواند بکند؟ لطفا ما را در جریان بگذارید.

روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.

ویژگی های افراد را بشناسید؛ آنگاه ارتباط برقرار کنید!

«مدرسه روابط عمومی»- یکی از بخش های مهم در روابط عمومی شناخت شخصیتهای و ویژگی های شخصیتی افراد است. در این یادداشت برآنیم که شخصیت های مختلف افراد را بیان کنیم.


  • افراد درونگرا(introversion):

۱)از تنهایی انرژی می‌گیرند.

۲)نمی‌خواهند کانون توجه باشند.

۳)شنونده‌های خوبی هستند.


  • افراد برونگرا(extraversion):

۱)از تعامل با دیگران لذت می‌برند.

۲)بیش از آنکه گوش بدهند، حرف می‌زنند.

۳)دوست دارند کانون توجه باشند.

 

  • افراد حسی(sensing):

۱)تمرکز بر دریافت اطلاعاتشان با حواس پنجگانه است.

۲)به زمان حال توجه دارند.

۳)از تکرار یک مهارت خسته نمی‌شوند.

 

  • ویژگی شهودی(Intuition):

۱)به الهام و دریافت قلبی معتقدند.

۲)از تکرار یک مهارت خسته می‌شوند.

۳)برای نوآوری و تخیل ارزش زیادی قائل‌اند.


  • ویژگی افراد احساسی(feeling):

۱)به همدلی و درک دیگران اهمیت می‌دهند.

۲)به راحتی از دیگران تشکر می‌کنند.

۳)از طرف دیگران بیش از اندازه عاطفی ارزیابی می‌شوند.

 

  • ویژگی افراد منطقی(Thinking):

۱)بیش از حد برای منطق و عدالت بها قائل‌اند.

۲)از طرف دیگران خشک و بی‌انعطاف ارزیابی می‌شوند.

۳)بزرگترین انگیزه‌ی آنها در کار موفق شدن است.

 

  • ویژگی افراد قضاوت کننده(judging):

۱)معتقدند اول کار بعد تفریح!

۲)زمان را منبع تمام‌شدنی می‌دانند.

۳)نتیجه‌گرا هستند. 



  • ویژگی افراد دریافت کننده(perciving)

۱)اول تفریح بعد کار!

۲)زمان را منبع تجدید‌شدنی می‌دانند.

۳)نتیجه‌گرا نیستند.


در روابط عمومی باید این افراد را بشناسید و سپس با آنها به شیوه صحیح ارتباط برقرار کنید. اگر از این شیوه استفاده می کنید، لطفا تجربه تان را با ما در میان بگذارید. روابط عمومی، هنری است که با استفاده از زبان و ارتباطات، می تواند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در مورد این هنر هستید، می توانید در دوره های آموزشی و مشاوره های ما شرکت کنید.

 ما با سابقه ای طولانی در زمینه روابط عمومی، به شما کمک می کنیم تا مهارت های خود را در این زمینه بهبود بخشید و به اهداف خود برسید. دوره های آموزشی و مشاوره های ما با جدیدترین متد ها و تکنیک های روابط عمومی به روز شده اند و به شما کمک می کنند تا دانش و مهارت های خود را در این زمینه به سطح جدیدی برسانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی و مشاوره های من، لطفاً با شماره تلفن 09331178144 تماس بگیرید یا با استفاده از این لینک پیام خود را ارسال کنید.