-
روابط عمومی و رهبری فکری: همافزایی برای ارتقای اعتبار و نفوذ
جمعه 2 دی 1401 20:26
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، ایجاد تمایز برای برند شما و جلب توجه مخاطبان دشوارتر از همیشه است. اینجاست که رهبری فکری در روابط عمومی (PR) وارد عمل می شود. رهبری فکری به معنای تبدیل شدن به یک منبع مورد اعتماد و معتبر در صنعت شما و به اشتراک گذاشتن تخصص و دانش شما با مخاطبان است....
-
روابط عمومی و فعال سازی برند: همافزایی برای ایجاد یک تجربه ماندگار
پنجشنبه 1 دی 1401 20:26
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای شلوغ و پر سر و صدا است، جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط با آنها دشوارتر از همیشه است. اینجاست که فعال سازی برند در روابط عمومی وارد عمل می شود. فعال سازی برند به معنای تبدیل برند شما از یک مفهوم انتزاعی به یک تجربه ملموس و قابل لمس برای مخاطبان است. فعال سازی...
-
روابط عمومی و تجربه مشتری: همافزایی برای ایجاد یک رابطه پایدار
چهارشنبه 30 آذر 1401 20:24
«مدرسه روابط عمومی»:دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، ارائه یک تجربه عالی به مشتری برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. تجربه مشتری به معنای برداشت کلی مشتریان از تعامل با برند شما در تمام نقاط تماس است. این شامل همه چیز از وب سایت شما و خدمات مشتریان تا بازاریابی و محصولات شما می شود. روابط عمومی (PR) می...
-
روابط عمومی و روابط با سرمایه گذاران: همافزایی برای ایجاد اعتماد و جذب سرمایه
سهشنبه 29 آذر 1401 20:22
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، برای هر کسب و کاری که به دنبال رشد و توسعه است، دسترسی به سرمایه ضروری است. اینجاست که روابط با سرمایه گذاران (IR) وارد عمل می شود. IR به معنای ایجاد و حفظ روابط با سرمایه گذاران بالقوه و موجود برای افزایش نقدینگی و ارتقای ارزش سهام شرکت است. روابط...
-
روابط عمومی و مدیریت رویداد: همافزایی برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی
دوشنبه 28 آذر 1401 20:18
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای شلوغ و پر سر و صدا است، جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط با آنها دشوارتر از همیشه است. اینجاست که مدیریت رویداد وارد عمل می شود. مدیریت رویداد به معنای برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای رویدادهایی است که برای رسیدن به اهداف خاص طراحی شده اند. روابط عمومی (PR) می...