-
روشهای نوین در مدیریت روابط عمومی در دنیای دیجیتال
شنبه 16 مهر 1401 11:36
«مدرسه روابط عمومی»-دنیای دیجیتال، تحولات چشمگیری در عرصه روابط عمومی ایجاد کرده است. مدیران روابط عمومی با چالشها و فرصتهای جدیدی روبرو هستند و برای موفقیت در این دنیای پویا، باید از روشهای نوین و خلاقانهای استفاده کنند. در اینجا به برخی از روشهای نوین در مدیریت روابط عمومی در دنیای دیجیتال از منظر دکتر عادل...
-
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی: وظایف، نقشها و مهارتهای کلیدی
جمعه 15 مهر 1401 11:55
«مدرسه روابط عمومی»- مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی، نقشی کلیدی در ارتقای وجهه عمومی، افزایش آگاهی و تعامل با ذینفعان مختلف یک سازمان ایفا میکند. این فرد با استفاده از طیف وسیعی از مهارتها و ابزارها، به دنبال ایجاد تصویری مثبت از سازمان در اذهان عمومی، افزایش اعتماد به برند و جلب مشارکت فعالانه ذینفعان در...
-
مقایسه روابط عمومی ایران و جهان
پنجشنبه 14 مهر 1401 11:30
«مدرسه روابط عمومی»- مقایسه روابط عمومی ایران و جهان شرق و غرب موضوعی بود که در این یادداشت به آن می پردازیم. مقایسهی روابط عمومی در ایران با جهان شرق و غرب نیازمند بررسی چندین عامل مختلف است. در زیر به برخی از این عوامل و تفاوتهای اصلی بین این مناطق در زمینه روابط عمومی اشاره خواهم کرد: مفهوم و نگرشها: در جهان...
-
روابط عمومی در دنیای امروز
چهارشنبه 13 مهر 1401 11:28
«مدرسه روابط عمومی»-در دنیای پیچیده و پویای امروز، ارتباطات نقشی حیاتی در موفقیت و پیشرفت سازمانها ایفا میکند. روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان آن عمل میکند و در ایجاد تصویری مثبت و ماندگار از سازمان در ذهن مخاطبان نقش کلیدی دارد. دکتر عادل میرشاهی، ستاره علمی جوان روابط عمومی کشور می گوید:...
-
روابط عمومی در هتل: صدایی رسا برای رونق کسب و کار شما
سهشنبه 12 مهر 1401 11:23
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی در هتل نقشی حیاتی در ایجاد تصویری مثبت و ماندگار در ذهن میهمانان، ارتقای برند، افزایش وفاداری مشتریان، جذب گردشگران جدید و در نهایت، رونق کسب و کار ایفا میکند. روابط عمومی هتل به مجموعهای از فعالیتهای ارتباطی، اطلاعرسانی و برنامهریزیشده گفته میشود که با هدف ایجاد تعامل و درک...