-
چرا یادگیری پویا در روابط عمومی مهم است؟
دوشنبه 3 مرداد 1401 18:19
«مدرسه روابط عمومی»- نوآوری و خلاقیت: یادگیری مستمر به شما کمک میکند تا با ایدهها و رویکردهای جدید آشنا شوید و از آنها برای خلق کمپینهای روابط عمومی نوآورانه و خلاقانه استفاده کنید. ارتباط موثر: با به روز بودن در مورد آخرین روندها و فناوریها، میتوانید با مخاطبان خود به طور موثرتر ارتباط برقرار کنید و پیام خود را...
-
استعفای عاطفی مسئولان روابط عمومی: چالش و راه حل
یکشنبه 2 مرداد 1401 18:18
«مدرسه روابط عمومی»- استعفای عاطفی پدیدهای است که در آن فرد از نظر جسمی در محل کار حاضر است، اما از نظر روانی و عاطفی از آن جدا شده و تعهد و انگیزهای برای انجام وظایف خود ندارد. این پدیده در بین کارکنان روابط عمومی، به دلیل حجم بالای کار، فشارهای روانی، و عدم دریافت پاداش کافی، شایعتر است. علائم استعفای عاطفی در...
-
دایره شایستگی در روابط عمومی: راهنمای عملی برای متخصصان
شنبه 1 مرداد 1401 18:16
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پیچیده و پویای روابط عمومی، شناخت دایره شایستگی و تمرکز بر آن، کلیدی برای موفقیت است. این مفهوم که توسط وارن بافت، سرمایهگذار افسانهای، مطرح شده است، به ما میآموزد که باید بر تواناییها و مهارتهای خود تمرکز کنیم و از ورود به حوزههایی که در آنها تخصص کافی نداریم، اجتناب کنیم. دایره...
-
حد وسط در روابط عمومی
جمعه 31 تیر 1401 18:16
«مدرسه روابط عمومی»- بدون شک، حد وسط در روابط عمومی امری بسیار مهم و حیاتی است. در واقع، حد وسط به عنوان یک رویکرد متعادل و انعطافپذیر در برقراری ارتباطات موثر و موازنه بین مخاطبان و هدفها عمل میکند. این مفهوم از موارد زیر تشکیل شده است: صداقت و صداقت: حد وسط در روابط عمومی به معنای ارتقاء صداقت و روشنگری در...
-
4 تاکتیک هوشمندانه در برابر رقبا: دیدگاهی از منظر روابط عمومی
پنجشنبه 30 تیر 1401 18:10
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای رقابتی امروز، روابط عمومی نقشی کلیدی در حفظ و ارتقای جایگاه سازمان در بازار ایفا میکند. مدیران روابط عمومی با اتخاذ استراتژیهای هوشمندانه میتوانند از رقبا پیشی بگیرند و به موفقیت سازمان در بلندمدت دست یابند. در این متن، به 4 تاکتیک هوشمندانه در برابر رقبا از منظر روابط عمومی...