-
داستان چمدان چرخدار: درسی برای روابط عمومی
پنجشنبه 13 مرداد 1401 18:51
«مدرسه روابط عمومی»-همه ما چمدانهای چرخدار را دیدهایم، اما شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشیم که فاصله زمانی بین ارائه این محصول به بازار تا استقبال خریداران چقدر بوده است؟ بله، همین چمدانهای چرخداری که امروزه در تمام دنیا استفاده میشود، زمانی ایدهای نوآورانه بود که به سرعت مورد استقبال قرار نگرفت....
-
چگونه از دورکاری در روابط عمومی استفاده کنیم؟
چهارشنبه 12 مرداد 1401 18:50
«مدرسه روابط عمومی»- دورکاری مزایای متعددی برای کارمندان و کارفرمایان در روابط عمومی و سایر حوزهها دارد. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی معتقد است روابط عمومی ها در حال حاضر کمتر از کارکنان دورکار استفاده می کنند و از این حیث فرصت های زیادی را از دست می دهند. در عین حال وی معتقد است که برای استفاده موثر از...
-
روابط عمومی بانک ملت ایران
سهشنبه 11 مرداد 1401 18:49
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانک ملت ایران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین بانکهای کشور، نقشی اساسی در ارتباط با ذینفعان مختلف، از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران، رسانهها و جامعه ایفا میکند. این اداره با استفاده از ابزارها و روشهای مختلف روابط عمومی، تلاش میکند تا تصویر مثبتی از بانک در اذهان عمومی...
-
روابط عمومی بانک صادرات ایران
دوشنبه 10 مرداد 1401 18:48
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی بانک صادرات ایران، به عنوان یکی از قدیمیترین و بزرگترین بانکهای کشور، نقشی کلیدی در ارتباط با ذینفعان مختلف، از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران، رسانهها و جامعه ایفا میکند. این اداره با استفاده از ابزارها و روشهای مختلف روابط عمومی، تلاش میکند تا تصویر مثبتی از بانک در اذهان...
-
داستانی برای روابط عمومی هایی که تخصص روابط عمومی ندارند
یکشنبه 9 مرداد 1401 18:47
«مدرسه روابط عمومی»- امیر، مردی جوان و پرشور، همیشه به دنبال راههایی برای ارتباط با دیگران و ایجاد روابط مثبت بود. او به تازگی شغلی جدید در یک شرکت روابط عمومی پیدا کرده بود و از این فرصت برای به کارگیری مهارتهای ارتباطی و اجتماعی خود استفاده میکرد. یک روز امیر تصمیم گرفت یک دوچرخه جدید برای خود بخرد. او که از...