-
حقوق روابط عمومی
دوشنبه 12 دی 1401 16:43
«مدرسه روابط عمومی»:حقوق روابط عمومی حوزه ای از حقوق است که بر روابط بین سازمان ها و ذینفعان کلیدی آنها تمرکز دارد. این شامل طیف گسترده ای از مسائل از جمله آزادی بیان، افترا، حریم خصوصی و مالکیت معنوی می شود. دانش حقوق روابط عمومی برای متخصصان روابط عمومی ضروری است تا از منافع سازمان خود و ذینفعان کلیدی خود محافظت...
-
آینده روابط عمومی: تحولات و روندها
یکشنبه 11 دی 1401 16:34
«مدرسه روابط عمومی»:حوزه روابط عمومی دائماً در حال تحول است. با ظهور فناوری های جدید، تغییر چشم انداز رسانه و انتظارات فزاینده ذینفعان، متخصصان روابط عمومی باید برای ادامه موفقیت با این تغییرات سازگار شوند. آینده روابط عمومی احتمالاً تحت تأثیر تعدادی از روند کلیدی خواهد بود، از جمله: رشد هوش مصنوعی : هوش مصنوعی به طور...
-
روابط عمومی و بازاریابی محتوا: هم افزایی برای رسیدن به موفقیت
شنبه 10 دی 1401 16:33
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای به رسانه های دیجیتال متکی است، روابط عمومی (PR) و بازاریابی محتوا دو ابزار ضروری برای هر سازمان هستند که به دنبال ایجاد آگاهی از برند، ایجاد روابط و دستیابی به اهداف خود هستند. در حالی که روابط عمومی بر ایجاد و مدیریت روابط با ذینفعان کلیدی مانند رسانه ها،...
-
روابط عمومی و سئو: هم افزایی برای ارتقای دید آنلاین
شنبه 10 دی 1401 16:32
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای دیجیتال امروز، دیده شدن در اینترنت برای هر سازمان ضروری است. سئو (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیندی است که به شما کمک می کند تا رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود بخشید. این امر می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما، جذب مشتریان بالقوه جدید و افزایش آگاهی از...
-
روابط عمومی و امور مشتری: هم افزایی برای ایجاد تعهد طولانی مدت
جمعه 9 دی 1401 16:30
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، ایجاد روابط قوی با مشتری برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. روابط عمومی و خدمات مشتری دو بخش کلیدی هستند که می توانند با هم برای ایجاد تعهد طولانی مدت مشتری و ارتقای رضایت مشتری کار کنند. روابط عمومی به مدیریت روابط با ذینفعان کلیدی مانند رسانه ها،...