-
روابط عمومی و داده های بزرگ: همافزایی برای تصمیم گیری های آگاهانه تر
یکشنبه 4 دی 1401 20:28
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای داده محور است، روابط عمومی (PR) نیز در حال تکامل است. روابط عمومی مبتنی بر داده ها به استفاده از داده های بزرگ برای اطلاع رسانی و بهبود تلاش های روابط عمومی اشاره دارد. این شامل طیف وسیعی از فعالیت ها مانند جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، ایجاد کمپین های هدفمند...
-
روابط عمومی و روایت سازی: همافزایی برای ایجاد یک ارتباط عمیق تر
شنبه 3 دی 1401 20:28
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای شلوغ و پر سر و صدا است، جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط با آنها دشوارتر از همیشه است. اینجاست که روایت سازی در روابط عمومی (PR) وارد عمل می شود. روایت سازی به معنای استفاده از داستان سرایی برای ایجاد یک ارتباط عمیق تر و معنادارتر با مخاطبان است. روایت سازی در...
-
روابط عمومی و رهبری فکری: همافزایی برای ارتقای اعتبار و نفوذ
جمعه 2 دی 1401 20:26
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، ایجاد تمایز برای برند شما و جلب توجه مخاطبان دشوارتر از همیشه است. اینجاست که رهبری فکری در روابط عمومی (PR) وارد عمل می شود. رهبری فکری به معنای تبدیل شدن به یک منبع مورد اعتماد و معتبر در صنعت شما و به اشتراک گذاشتن تخصص و دانش شما با مخاطبان است....
-
روابط عمومی و فعال سازی برند: همافزایی برای ایجاد یک تجربه ماندگار
پنجشنبه 1 دی 1401 20:26
«مدرسه روابط عمومی»:در دنیای امروز که به طور فزاینده ای شلوغ و پر سر و صدا است، جلب توجه مخاطبان و ایجاد ارتباط با آنها دشوارتر از همیشه است. اینجاست که فعال سازی برند در روابط عمومی وارد عمل می شود. فعال سازی برند به معنای تبدیل برند شما از یک مفهوم انتزاعی به یک تجربه ملموس و قابل لمس برای مخاطبان است. فعال سازی...
-
روابط عمومی و تجربه مشتری: همافزایی برای ایجاد یک رابطه پایدار
چهارشنبه 30 آذر 1401 20:24
«مدرسه روابط عمومی»:دنیای امروز که به طور فزاینده ای رقابتی است، ارائه یک تجربه عالی به مشتری برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری است. تجربه مشتری به معنای برداشت کلی مشتریان از تعامل با برند شما در تمام نقاط تماس است. این شامل همه چیز از وب سایت شما و خدمات مشتریان تا بازاریابی و محصولات شما می شود. روابط عمومی (PR) می...