-
7 کلید طلایی برای گشودن قفل موفقیت مدیران روابط عمومی
سهشنبه 14 تیر 1401 17:24
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای پیچیده و پویای امروز، مدیران روابط عمومی با چالشهای متعددی روبرو هستند. از حفظ وجهه و اعتبار سازمان گرفته تا برقراری ارتباط موثر با مخاطبان و ذینفعان، همه و همه وظایف سنگینی بر دوش مدیران روابط عمومی میگذارند. در این میان، موفقیت مدیران روابط عمومی نه تنها به هوش و ذکاوت ذاتی آنها، بلکه...
-
انواع خطاها در ارزیابی عملکرد روابط عمومی
دوشنبه 13 تیر 1401 17:23
«مدرسه روابط عمومی»- ارزیابی عملکرد روابط عمومی فرآیندی ضروری برای سنجش اثربخشی فعالیت های انجام شده و تعیین مسیر آینده است. با این حال، این فرآیند می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله خطاهای شناختی قرار گرفته و نتایج دقیق و قابل اعتمادی را ارائه ندهد. دکتر عادل میرشاهی، مشاور ارشد روابط عمومی با اشاره به انواع این...
-
ملاحظات روابط عمومی در نظریات تصمیمگیری و خطاهای تصمیمگیری
یکشنبه 12 تیر 1401 17:23
«مدرسه روابط عمومی»- درک نظریههای تصمیمگیری و خطاهای رایج در این زمینه، برای متخصصان روابط عمومی که به دنبال متقاعد کردن، نفوذ و هدایت افکار عمومی هستند، بسیار حائز اهمیت است. با آگاهی از این موضوع، میتوانند پیامها و استراتژیهای خود را به طور موثرتری طراحی کنند و از سوءاستفاده از این سوگیریها برای گمراه کردن یا...
-
شاد ساختن محیط در روابط عمومی
شنبه 11 تیر 1401 17:22
«مدرسه روابط عمومی»-شاد بودن در محیط کاری نامناسب چالشی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند.بسیاری از کسب و کارها اساسا محیط زمختی دارند و این باعث می شود روابط عمومی نتواند آن شادی مورد نیاز را ایجاد کند. در واقع انتظار داشتن شادی و رضایت دائمی از کار غیرواقعی است، اما می توان با اتخاذ رویکردی مناسب، محیط کاری...
-
اثر تشویق در روابط عمومی
جمعه 10 تیر 1401 17:21
«مدرسه روابط عمومی»- مطالعه منتشر شده در سال ۱۹۹۸ توسط Mueller و Dweck در دانشگاه استنفورد، مفهوم "مکانیزم اثر تشویق" و تاثیر آن بر عملکرد دانش آموزان را بررسی کرد. یافته های این تحقیق نه تنها دیدگاه ها را در مورد انگیزش در محیط های آموزشی، بلکه در زمینه یادگیری و توسعه سازمانی نیز متحول کرد. در این مطالعه،...