-
استراتژی روابط کارکنان در روابط عمومی
جمعه 2 اردیبهشت 1401 13:26
«مدرسه روابط عمومی»- روابط کارکنان به تعاملات بین کارکنان و سازمان اشاره دارد. این تعاملات شامل ارتباطات، رفتارها و فرهنگ سازمانی میشود. روابط کارکنان قوی به افزایش تعهد، انگیزه و بهرهوری کارکنان کمک میکند. در این یادداشت دکتر عادل میرشاهی به استراتژی روابط کارکنان در روابط عمومی می پردازد. نقش روابط عمومی در توسعه...
-
ساخت فرهنگ سازمانی در روابط عمومی
پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 13:26
«مدرسه روابط عمومی»- ساخت فرهنگ سازمانی در روابط عمومی بر پایه شفافیت، اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباطات باز بنا شده است. در نتیجه می توانید با مطالعه این متن که توسط دکتر عادل میرشاهی تنظیم شده است با همین رویکرد با مساله فرهنگ سازی در روابط عمومی بیشتر آشنا شوید. اصول کلیدی برای ساخت این فرهنگ عبارتند از: 1. شفافیت:...
-
کاربرد استراتژیهای محیط کاری در روابط عمومی
چهارشنبه 31 فروردین 1401 13:25
«مدرسه روابط عمومی»- استراتژیهای محیط کاری مجموعهای از روشها و اقداماتی هستند که برای ایجاد و حفظ یک محیط کاری مناسب برای کارکنان به کار میروند. این استراتژیها میتوانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم در روابط عمومی نیز کاربرد داشته باشند. در این یادداشت دکتر عادل میرشاهی به چند نمونه از کاربرد استراتژیهای محیط کاری...
-
راز افرادی که در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند، چیست؟
سهشنبه 30 فروردین 1401 13:22
«مدرسه روابط عمومی»- به عنوان مدیر روابط عمومی شاید گاهی از خودتان پرسیده باشید که « راز افرادی که در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند، چیست؟» در واقع همه چیز به رساندن پیام مربوط است. در این مقاله یاد میگیریم چگونه فن بیان خود را تقویت کنیم و واضحتر صحبت کنیم. مدیران کسبوکار به ارتباطات اهمیت زیادی میدهند و اگر...
-
هفت مهارت رهبری که اغلب مدیران روابط عمومی فاقد آن هستند
دوشنبه 29 فروردین 1401 13:21
«مدرسه روابط عمومی»- نشریه فوربس در مقالهای به هفت مهارت و ویژگی رهبری اشاره کرده است که اغلب مدیران، بهویژه مدیران روابط عمومی، فاقد آن هستند. در این یادداشت قصد داریم که این موضوع را به مدیران روابط عمومی تعمیم داده و از دل آن به یک نتیجه گیری برسیم. لذا در ادامه به این هفت مهارت رهبری می پردازیم. ۱. دریافت...