-
کیسههای باد در روابط عمومی: موانعی برای پیشرفت
یکشنبه 28 فروردین 1401 13:20
«مدرسه روابط عمومی»- در هر سازمانی، ممکن است با افرادی مواجه شویم که به اصطلاح "کیسههای باد" نامیده میشوند. این افراد نه تنها سودی برای سازمان به ارمغان نمیآورند، بلکه میتوانند مانعی برای پیشرفت و موفقیت باشند. در این یادداشت دکتر عادل میرشاهی به موضوع کیسه های باد در روابط عمومی می پردازد. ویژگیهای...
-
توصیههای مدیریتی برای مدیران روابط عمومی
شنبه 27 فروردین 1401 13:19
برخی از بزرگان مدیریت در مورد رهبری و مدیریت نظرات ارزشمندی ارائه دادهاند که میتواند برای مدیران روابط عمومی مفید باشد. در این یادداشت به موارد ذیل می پردازیم. در اینجا به چند نمونه از این توصیهها اشاره میکنیم: ۱. توسعه مدیریتی در محل کار: ژوزف شرسن: "برنامههای توسعه مدیریتی ما در محل کار صورت میگیرد، نه در...
-
چگونه یک مدیر روابط عمومی درخواست کمک میکند؟
جمعه 26 فروردین 1401 13:18
«مدرسه روابط عمومی»- مهارتهای ساده برای موفقیت در روابط عمومی عنوان یادداشتی است از دکتر عادل میرشاهی که طی آن به چگونگی موفقیت مدیران روابط عمومی می پردازد. در اینجا به چند مهارت کلیدی برای درخواست کمک موثر اشاره میکنیم: ۱. شفافیت: به طور واضح و شفاف توضیح دهید که به چه نوع کمکی نیاز دارید. از اصطلاحات تخصصی و...
-
عدم یادگیری روابط عمومی؛ عامل شکست شرکت نوکیا
پنجشنبه 25 فروردین 1401 13:17
«مدرسه روابط عمومی»- عدم یادگیری روابط عمومی، عامل اصلی شکست نوکیا شد. شرکت نوکیا زمانی غول دنیای موبایل بود و بزرگترین تولید کننده گوشیهای تلفن همراه در جهان به حساب میآمد. اما با ظهور سیستم عامل اندروید، نوکیا به سرعت سهم بازار خود را از دست داد و در نهایت توسط مایکروسافت خریداری شد. دلایل متعددی برای شکست نوکیا...
-
موانع خلاقیت در روابط عمومی: قاتلان خلاقیت را بشناسید!
چهارشنبه 24 فروردین 1401 13:16
«مدرسه روابط عمومی»- خلاقیت، عنصری حیاتی در روابط عمومی است که میتواند به سازمان شما در دستیابی به اهداف و پیشی گرفتن از رقبا کمک کند. با این حال، موانعی بر سر راه خلاقیت وجود دارد که میتواند مانع از شکوفایی ایدههای نو و ابتکار عمل در روابط عمومی شود. در این یادداشت به این موانع می پردازیم و قصد داریم که این موانع...