-
راههای پرسونال برندینگ در روابط عمومی
سهشنبه 19 مهر 1401 11:38
«مدرسه روابط عمومی»-درست است که پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی موضوعی مهم است، به خصوص برای کسب و کارهای مبتنی بر تخصص و دانش افراد. در روابط عمومی نیز میتوان از این استراتژی برای ارتقای وجهه و اعتبار افراد و در نهایت سازمان استفاده کرد. در اینجا به چند راهکار برای پرسونال برندینگ در روابط عمومی از منظر دکتر عادل...
-
روابط عمومی و آموزش همگانی: دو بال پرواز به سوی آگاهی
دوشنبه 18 مهر 1401 11:38
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی و آموزش همگانی، دو مفهوم کلیدی و به هم پیوسته در دنیای امروز هستند که هر دو در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه گام برمیدارند. در این مقاله، به بررسی ارتباط و تعامل این دو حوزه میپردازیم و نقش آنها را در پیشرفت و توسعه جامعه تشریح میکنیم. روابط عمومی: روابط عمومی، پل ارتباطی...
-
ضرورت آموزش روابط عمومی ها
یکشنبه 17 مهر 1401 11:37
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز که ارتباطات حرف اول را میزند، و اطلاعات به سرعت برق و باد در حال انتشار است، داشتن روابط عمومی قوی برای هر سازمان و یا فردی ضروری است. روابط عمومی به عنوان پلی بین سازمان و مخاطبان آن عمل میکند و وظیفه دارد تا تصویری مثبت از سازمان در اذهان عمومی ایجاد کند، اعتماد به برند را...
-
روشهای نوین در مدیریت روابط عمومی در دنیای دیجیتال
شنبه 16 مهر 1401 11:36
«مدرسه روابط عمومی»-دنیای دیجیتال، تحولات چشمگیری در عرصه روابط عمومی ایجاد کرده است. مدیران روابط عمومی با چالشها و فرصتهای جدیدی روبرو هستند و برای موفقیت در این دنیای پویا، باید از روشهای نوین و خلاقانهای استفاده کنند. در اینجا به برخی از روشهای نوین در مدیریت روابط عمومی در دنیای دیجیتال از منظر دکتر عادل...
-
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی: وظایف، نقشها و مهارتهای کلیدی
جمعه 15 مهر 1401 11:55
«مدرسه روابط عمومی»- مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی، نقشی کلیدی در ارتقای وجهه عمومی، افزایش آگاهی و تعامل با ذینفعان مختلف یک سازمان ایفا میکند. این فرد با استفاده از طیف وسیعی از مهارتها و ابزارها، به دنبال ایجاد تصویری مثبت از سازمان در اذهان عمومی، افزایش اعتماد به برند و جلب مشارکت فعالانه ذینفعان در...