-
روابط عمومی و ضرورت اشتراکگذاری اعتبار و فرصتها
پنجشنبه 18 فروردین 1401 13:10
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز، روابط عمومی فقط به معنای انتشار اخبار و اطلاعات نیست، بلکه به معنای ایجاد و حفظ روابط قوی با مخاطبان است. یکی از ارکان اصلی این روابط، اعتماد است. مدیران روابط عمومی موفق به جای اینکه فقط به فکر کسب اعتبار برای خود باشند، برای ایجاد اعتماد و ارتقای روابط، موقعیت و فرصتها را در...
-
کیفیت در روابط عمومی
چهارشنبه 17 فروردین 1401 13:09
کیفیت در روابط عمومی مفهومی چندوجهی است که از زوایای مختلف میتوان به آن نگاه کرد. توجه به این مفهوم در روابط عمومی باعث می شود که مخاطبان رضایت بیشتری از فعالیت های روابط عمومی بدست آورند. لذا در مدرسه روابط عمومی این موضوع را برای شما به اشتراک می گذاریم. ضمن اینکه در اینجا به چند تعریف از کیفیت در روابط عمومی اشاره...
-
عواملی که مدیر روابط عمومی را ممتاز می کند
سهشنبه 16 فروردین 1401 13:08
«مدرسه روابط عمومی»- مدیر روابط عمومی و کارکنان آن با سایر بخش ها متفاوتند. گاهی این تفاوت درک نمی شود. در واقع درک تفاوت باید ابتدا توسط خود شخص اتفاق بیفتد. خود شخص باید بداند که در روابط عمومی مانند سایر بخش ها، شما در چارچوب ساعت اداری کار نمی کنید. همین موضوع یعنی کار متفاوتی انجام می دهید. کاری که با یک خبر می...
-
دلایل ترک شغل کارکنان روابط عمومی
دوشنبه 15 فروردین 1401 13:08
«مدرسه روابط عمومی»- دلایل متعددی برای ترک شغل توسط کارکنان روابط عمومی وجود دارد. این دلایل به مدیران روابط عمومی و مدیران سازمان کمک می کند تا با در نظر گرفتن تمهیداتی به حفظ منابع انسانی شرکت کمک کنند. در نتیجه شما می توانید کارکنانی ماندگار داشته باشید تا تجربه و توان حرفه ای کارکنانتان که بخشی از ارزش شرکت شماست...
-
روابط عمومی؛ الگوی فداکاری در شرکت
یکشنبه 14 فروردین 1401 12:59
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبانش، نقشی حیاتی در موفقیت هر شرکت ایفا میکند. فداکاری در این بخش، نه تنها به نفع سازمان، بلکه به نفع تمام ذینفعان، از جمله کارکنان، مشتریان و جامعه خواهد بود. شما به عنوان مدیر روابط عمومی باید نمونه ای باشید از خود گذشتگی برای همکاران تا با این...