-
روابط عمومی؛ عامل ایجاد مزیت رقابتی ارتباط
شنبه 13 فروردین 1401 12:19
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباط و اتحاد در محل کار، مزیت رقابتی ایجاد می کند. مزیتی که وظیفه روابط عمومی است و روابط عمومی با کمک مدیریت این مزیت را ایجاد می کنند تا محیط کار، فضایی مناسب برای کار سالم شود. چراکه: ▫️وقتی کارکنان با شغل و همکاران خود احساس یکی بودن دارند، پرانرژی تر و موثرترند. ▫️آن ها بیشتر تمایل دارند به...
-
روابط عمومی بدون آموزش؛ روابط عمومی محکوم به اخراج
شنبه 13 فروردین 1401 12:13
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی اوقات آنقدر در روزمرگی روابط عمومی گیر می کنیم و فراموش می کنیم که آموزش رکن اصلی کار ماست در نتیجه بعد از مدتی تبدیل به یک عامل تکرار در سازمان می شویم. در داستانی مدیریتی می خوانیم: کارمندی که ۲۰ سال کار کرده بود از سوی کارفرمایش اخراج می شود. ▫️کارمند به رئیس می گوید: چطور می توانید مرا...
-
مراحل تدوین استراتژی برند
جمعه 12 فروردین 1401 11:45
«مدرسه روابط عمومی»- ▫️ برند همان چیزی است که در مورد شرکت شما گفته میشود، همان نمود تصویر ذهنی شما در بازار است. تصویری که ابتدا توسط روابط عمومی ساخته می شود و سپس تبلیغات آن را تقویت می کند. ▫️چیزی که به سازمان شما اعتبار میبخشد. ▫️تدوین استراتژی برند، خلق و قدرت بخشیدن به برند شرکت شما است و برنامه ای بلند مدت...
-
نکاتی برای مدیریت واحد روابط عمومی
پنجشنبه 11 فروردین 1401 11:41
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها یک واحد عریض و طویل با تعدادی از کارکنان در بخش های مختلف است. در این روابط عمومی ها یک مدیر روابط عمومی باید علاوه بر آشنایی با رسانه و روابط عمومی، به عنوان یک مدیر و سرپرست، وظایف شغلی خود را انجام دهد. در این یادداشت به وظایف سرپرستی یک مدیر روابط عمومی می...
-
مهارت های ارتباطی یک مدیر روابط عمومی
چهارشنبه 10 فروردین 1401 11:36
«مدرسه روابط عمومی»- افرادی که در فضای روابط عمومی زیست می کنند گاهی به دلیل شرایط شغلی، ارتباطگران خوبی نیستند. در این یادداشت قصد داریم تا برخی از ویژگی های یک ارتباطگر خوب که می تواند در محیط روابط عمومی فضای خوبی را برای همکاران و خودش ایجاد کند، برشماریم. چگونه گفتوگوی سازنده داشته باشیم؟ ۱ - شنونده خوبی باشید:...