-
تاثیر فوق العاده سحر خیزی در موفقیت روابط عمومی
پنجشنبه 4 فروردین 1401 09:07
«مدرسه روابط عمومی»- بسیاری از افراد گمان می کنند که مدیران کسب و کارها لازم نیست صبح زود در محل کار حاضر باشند! یا به قول مشهدی ها مدیر یعنی مُ دیر میام! ▫️نگاهی به سبک زندگی مدیران موفق جهانی نشان می دهد که اتفاقا مدیران خودساخته و موفق معمولا حتی زودتر از کارمندانشان در محل کار حاضر می شوند. اپل چه کسی ممکن است...
-
روابط عمومی؛ ازائه یک ساعت راهکار، نتیجه سی سال تجربه
پنجشنبه 4 فروردین 1401 09:02
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی در شرکت ها می بینیم که برای پیشنهاداتی که به عنوان مشاور ارائه می دهیم با شک و تردید نظر می شود در حالیکه مشاوران ورابط عمومی عمدتا تجربه بالایی دارند. بعد از بررسی یک شرکت با داشتن زمینه کاری می توان راهکارهایی عملیاتی ارائه کرد که مشکلات را بر طرف می کند اما همیشه این وسوسه وجود دارد که آخر...
-
نقش روابط عمومی در شرکت های فین تک
چهارشنبه 3 فروردین 1401 08:53
«مدرسه روابط عمومی»- فین تک ترکیبی از دو کلمهی Financial و Technology یعنی “امور مالی” و “تکنولوژی” میباشد. ▫️از آنجا که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران آینده صنعت بانکداری را در گرو رشد چنین استارتآپهایی میدانند، تمایل به سرمایهگذاری در این شرکتهای نوپا هم افزایش پیدا کرده است. ▫️تا جایی که بر اساس آمار منتشر...
-
ده اشتباه برندسازی در تبلیغات جهانی
سهشنبه 2 فروردین 1401 08:53
«مدرسه روابط عمومی»- برندینگ یکی از اقدامات مهم در هر کسب و کار است که توسط روابط عمومی و بخش تبلیغات انجام می شود. برخی معتقدند که روابط عمومی کار خبر را انجام می دهد و تبلیغات یادآوری می کند و در میان اطلاع رسانی و یادآوری برند شکل می گیرد. در این یادداشت به برخی از اشتباهات برند سازی می پردازیم. ۱ - برند Braniff...
-
اثر دانینگ کروگر در روابط عمومی
دوشنبه 1 فروردین 1401 08:34
«مدرسه روابط عمومی»- اثر دانینگ کروگر ( Dunning–Kruger effect) نوعی سوگیری شناختی در افراد غیرحرفهای است که از توهم برتری رنج میبرند و به اشتباه، تواناییشان را بسیار بیش از اندازهٔ واقعی ارزیابی میکنند. ▫️ این جانبداری به ناتوانی فراشناختی افراد غیرحرفهای در شناسایی ناتوانیشان نسبت داده میشود. ▫️برعکس، افراد...