-
مدیریت شایعه در روابط عمومی
یکشنبه 29 اسفند 1400 19:50
«مدرسه روابط عمومی»- شایعه به اطلاعات نادرست و گمراه کننده ای گفته می شود که به طور عمدی یا غیر عمدی منتشر می شود. شایعات می تواند به برند، محصولات و خدمات شما آسیب برساند و اعتماد مخاطبان شما را خدشه دار کند. روابط عمومی نقشی کلیدی در مقابله با شایعات دارد. در ادامه به چند روش برای برخورد روابط عمومی با شایعه اشاره...
-
قانون 10 دقیقه مکث در سواد رسانه ای؛ هدیه روابط عمومی به مخاطبان
شنبه 28 اسفند 1400 19:38
«مدرسه روابط عمومی»- به این لطیفه دقت کنید: «با مامانم مشهد بودیم غذای نذری آوردن ظاهرش یه جوری بود گفتم نخور شاید مسموم بشی. گفت امام رضا نمیذاره زائرش مسموم بشه. گفتم امام رضا خودش مسموم شد!» این پیام در قالب سرگرمی و طنز برای مخاطب ارسال شده است. در فضای رسانه ای فعلی، بهترین جا برای تغییر نگرش مخاطبان حوزه سرگرمی...
-
تشخیص صحت محتوا در روابط عمومی
جمعه 27 اسفند 1400 19:22
«مدرسه روابط عمومی»- تشخیص صحت محتوا در رسانه های اجتماعی به دلیل انتشار گسترده اخبار جعلی و اطلاعات نادرست، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به چند روش برای تشخیص صحت محتوا در رسانه های اجتماعی اشاره می کنم: 1. منبع محتوا: بررسی منبع محتوا: به دنبال نام نویسنده، سازمان یا وب سایتی باشید که محتوا را منتشر کرده...
-
تست اعتیاد به اینترنت؛ مورد استفاده روابط عمومی
پنجشنبه 26 اسفند 1400 18:49
«مدرسه روابط عمومی»- تست تشخیص اعتیاد به اینترنت را می توانید در اختیار کارکنان سازمان قرار دهید و ببینید چه تعداد معتاد به اینترنت در سازمان دارید. از پاسخ دهندگان بخواهید که به سوالات صادقانه پاسخ دهند. آنگاه می توانید برای رفع این معزل برنامه ریزی کرده و یا آموزش های لازم را در اختیار آنها قرار دهید. تست زیر یکی از...
-
اطلاعات مانا در ذهن مخاطب؛ چالش روابط عمومی
چهارشنبه 25 اسفند 1400 18:38
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی ها این روزها تلاش های فراوانی در فضای وب انجام می دهند اما مساله اینجاست که تحقیقات نشان می دهد، آنچه در وب می خوانیم در ذهن ما نمی ماند. نیکلاس کار در کتاب «اینترنت با مغز ما چه میکند؟» ترجمه محمود حبیبی، نشر گمان می نویسد: وبپیمایی مستلزم شکل خاص حاد و شدیدی از انجام همزمان چند کار...