-
روابط عمومی ایرنا
شنبه 5 شهریور 1401 21:40
«مدرسه روابط عمومی»-خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان یکی از قدیمیترین و معتبرترین خبرگزاریهای ایران، همواره در عرصه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به جامعه پیشرو بوده است. روابط عمومی این خبرگزاری نیز به عنوان بازوی اطلاعرسانی و ارتباطی ایرنا، نقشی کلیدی در این مسیر ایفا میکند. برخی از اقدامات نوآورانه و...
-
روابط عمومی بانک آینده: ضرورت آموزش و توانمندسازی
جمعه 4 شهریور 1401 21:39
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانک آینده به عنوان بازوی اطلاعرسانی و ارتباطی این بانک، نقشی کلیدی در معرفی دستاوردها، خدمات و عملکرد این مجموعه به ذینفعان مختلف ایفا میکند. در دنیای پویای امروز که رقابت در عرصه بانکداری فشردهتر از هر زمان دیگری شده است، ارتقای سطح دانش و مهارتهای فعالان روابط عمومی از اهمیتی...
-
روابط عمومی و برندینگ: پرهیز از طراحی انتزاعی در ابتدای فرآیند معرفی
پنجشنبه 3 شهریور 1401 21:37
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز، برندینگ نقشی حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا میکند. روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان، وظیفهای خطیر در معرفی و ارتقای برند بر عهده دارد. انتخاب استراتژیهای مناسب برای برندینگ، به ویژه در مراحل اولیه معرفی، میتواند در جلب توجه مخاطب، ایجاد تمایز از رقبا و...
-
روابط عمومی بانک مرکزی: پل ارتباطی نظام بانکی با مردم
چهارشنبه 2 شهریور 1401 21:36
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان واحد ارتباطی این نهاد حاکم بر نظام پولی و بانکی کشور، وظایف خطیری در راستای اطلاعرسانی، شفافیت، پاسخگویی و ایجاد تعامل با ذینفعان مختلف بر عهده دارد. در این نوشتار، به بررسی ابعاد مختلف فعالیتها و نقشآفرینی این واحد میپردازیم. رسالت و وظایف:...
-
روش های بالا بردن روابط عمومی
سهشنبه 1 شهریور 1401 21:35
«مدرسه روابط عمومی»- روش های بالا بردن روابط عمومی یکی از سوالات مخاطبان ما بوده و در این یادداشت قصد داریم که به آن بپردازیم. روابط عمومی (PR) بخش مهمی از هر کسب و کار یا سازمانی است. این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، شهرت خود را بسازید و به اهدافتان برسید. دکتر عادل میرشاهی، مدرس و مشاور...