-
نقش روابط عمومی در ورود به رسانه های اجتماعی
جمعه 13 اسفند 1400 16:45
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر حجت اله عباسی می نویسد: حاج محمود مغازه دار یکی از شهرهای کوچک استان مرکزی بود و چندسال پیش برحمت خدا پیوست. نقل می کرد در سال های قبل یک روز دامداری با سرعت و عجله به مغازه آمد و گفت: حاجی مایه پنیر داری؟. گفتم: بله. گفت سیری چنده: گفتم 6 هزار تومان. دامدار در پاسخ جمله معترضه ای به من گفت:...
-
بازی با افکار عمومی؛ روابط عمومی ها اطلاع رسانی کنند
پنجشنبه 12 اسفند 1400 15:16
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر حجت اله عباسی در یادداشتی به موضوع بازی با افکار عمومی می پردازد. وی می نویسد: پاره ای با سرنانوازی از سرگشاد آن، با تولید و انتشار اخبار ساختگی و جعلی در فضای مجازی و بویژه پیام رسان تلگرام امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده اند. یک نوجوان کار با گوش پانسمان شده مقابل دوربین خبرنگاران...
-
روابط عمومی ابزار ترند برند
چهارشنبه 11 اسفند 1400 15:08
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی می تواند به روش های مختلفی به ترند شدن یک موضوع، ایده یا محصول کمک کند. بدین معنا که رسانه های مختلف به موضوع برند ما بیشتر توجه کنند. ترند شدن باعث قدرتمند شدن برند و آشنایی بیشتر مردم با برند در یک برهه زمانی دارد. اینکه برند می تواند در همان برهه زمانی بر روی فروش تاکید کرده و بازار...
-
کاربردهای رادیو در روابط عمومی
سهشنبه 10 اسفند 1400 15:03
«مدرسه روابط عمومی»- رادیو، رسانهای قدرتمند و فراگیر با سابقهای طولانی است که میتواند ابزاری کارآمد برای روابط عمومی باشد. در ادامه به برخی از کاربردهای رادیو در روابط عمومی اشاره میکنم: 1. اطلاعرسانی: رادیو ابزاری عالی برای اطلاعرسانی به مخاطبان در مورد برند، محصولات، خدمات و رویدادهای شما است. میتوانید از...
-
آشنایی زدایی؛ راهبرد روابط عمومی در ارتباط با مخاطبان
دوشنبه 9 اسفند 1400 14:57
«مدرسه روابط عمومی»- آشناییزدایی، تکنیکی خلاقانه در روابط عمومی است که با برهم زدن عادتها و انتظارات مخاطب، توجه او را جلب کرده و پیام شما را به طور موثرتری منتقل میکند. این تکنیک از طریق استفاده از عناصر غیرمنتظره، طنز، تناقض و شگفتی، پیام شما را از سایر پیامها متمایز میکند و در ذهن مخاطب ماندگارتر میکند....