-
مدیریت اضافه بار اطلاعاتی؛ تمهید آموزشی روابط عمومی
یکشنبه 8 اسفند 1400 14:37
«مدرسه روابط عمومی»- امروز با حضور فناوری های مختلف و محیط اجتماعی در حال تغییر خواسته یا ناخواسته در معرض اطلاعات فراوان قرار می گیریم، آنقدر فراوان که مغز قادر به پردازش درست آنها نیست و به عبارت دیگر با "اضافه بار اطلاعاتی" مواجه است. اضافه بار اطلاعاتی زمانی رخ می دهد که مقدار اطلاعات وارد شده به مغز...
-
شکاف دیجیتالی؛ تهدیدی برای توسعه روابط عمومی در روستاها
شنبه 7 اسفند 1400 14:25
«مدرسه روابط عمومی»- شکاف دیجیتال اصطلاحی است در اشاره به فاصله بین مردمانی که به فناوری دیجیتال و فناوری اطلاعات دسترسی موثری دارند با مردمانی که دسترسی بسیار محدودی به این فناوریها داشته یا اصلاً دسترسی ندارند. این عبارت شامل عدم تعادل در دسترسی فیزیکی به فناوری (تکنولوژی) نیز میشود، مانند عدم تعادل در داشتن منابع...
-
کاربرد توئیتر در روابط عمومی اینترنتی
جمعه 6 اسفند 1400 14:15
«مدرسه روابط عمومی»- توئیتر به عنوان یک پلتفرم اجتماعی قدرتمند، فرصت های بی نظیری را برای روابط عمومی ارائه می دهد. در اینجا به برخی از کاربردهای توئیتر در روابط عمومی اشاره می کنیم: 1. انتشار اخبار و اطلاعیه ها: توئیتر ابزاری عالی برای انتشار اخبار و اطلاعیه ها به مخاطبان تان است. می توانید از توئیتر برای به اشتراک...
-
کاربرد موشن گرافی در روابط عمومی
پنجشنبه 5 اسفند 1400 13:29
«مدرسه روابط عمومی»- عبارت Motion Graphic از ۲ واژۀ موشن به معنای حرکت، و گرافیک به معنای تصاویر و عناصر گرافیکی تشکیل شده است. و به دانش ادغام تصاویر و عناصر گرافیکی با حرکت و صدا گفته میشه که در نهایت پیامی رو به مخاطبِ هدف منتقل میکنه. استفاده از رنگ های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع و خلق افکتهای تماشایی، همگی...
-
گزارشگری خلاق چیست و چه نقشی در روابط عمومی دارد؟
چهارشنبه 4 اسفند 1400 13:22
«مدرسه روابط عمومی»- گزارشگری خلاق، روشی نوین برای تولید محتوای جذاب و متقاعد کننده است که می تواند به ارتقای برند و پیام های روابط عمومی شما کمک کند. این نوع گزارشگری از تکنیک های داستان سرایی، تصاویر بصری خلاقانه و فرمت های نوآورانه برای ارائه اطلاعات به مخاطبان به روشی جذاب و به یاد ماندنی استفاده می کند. نقش...