-
نقش روابط عمومی در برندینگ
پنجشنبه 28 بهمن 1400 20:53
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی و برندینگ دو مقوله ی به هم پیوسته هستند که به طور متقابل یکدیگر را تقویت می کنند. با این حال این دو مقوله کمتر در سازمان های تجاری دیده می شوند و رویکرد عمده به سمت بازاریابی و تبلیغات است. برندینگ به فرایند ایجاد هویت و جایگاه منحصر به فرد برای یک برند در ذهن مخاطبان اشاره دارد. روابط...
-
معرفی کتاب دکتر داوود انارکی در باب روابط عمومی
چهارشنبه 27 بهمن 1400 20:50
«مدرسه روابط عمومی»- کتاب "شناخت روابط عمومی" تالیف دکتر داود نعمتی انارکی توسط انتشارات دانشگاه صداوسیما منتشر شده است. این کتاب در 242 صفحه و 9 فصل تالیف شده و برای کسانی که تازه وارد حرفه روابط عمومی می شوند، حاوی اطلاعاتی است که آن ها را تا حدودی با روابط عمومی آشنا می سازد. واژه روابط عمومی سرشار از...
-
معرفی کتابی برای تحلیل رسانه ها اثر آرتور آسابرگر
سهشنبه 26 بهمن 1400 20:42
«مدرسه روابط عمومی»- تاب "روشهای پژوهش در رسانهها" نوشته "ارتور آسا برگر" دارای رویکردی پژوهشی در زمینه رسانههاست. کتاب توسط محمد حفاظی ترجمه و در سال 1373 از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر شده است. نویسنده کوشیده است تا با ارائه روشهای بکارگرفته از جمله تحلیل محتوا، سنجشها، و...
-
انحصار زدایی از رسانه؛ مقوم روابط عمومی در کشور
دوشنبه 25 بهمن 1400 20:35
«مدرسه روابط عمومی»- انحصارزدایی رسانه ای عنوان یادداشتی از د کتر حجت اله عباسی است که در این یادداشت به آن می پردازیم. شکستن انحصار در هر عرصه ای مستلزم اجرای سیاست های سه گانه آزادسازی بازارها، خصوصی سازی مالکیت و مقررات زدایی است. در سه دهه پایانی قرن بیستم سه گانه فوق، زمینه سازی برای ظهور تکنولوژی اطلاعات و فضای...
-
کاربرد ویدئو کلیپ ها در روابط عمومی اینترنتی
یکشنبه 24 بهمن 1400 20:20
«مدرسه روابط عمومی»- ویدئو کلیپ (VIDEO CLIP) ها قطعه های بریده شده از ویدئو هستند که معمولآ قسمتی از ویدئویی بلندتر تشکیل شده اند. ویدئو کلیپ ها در فرمت دیجیتالی معمولآ در اینترنت یافت می شوند که عمده ویدئو کلیپ های جدید در طول سال ۲۰۰۶ بصورت پدیده ای جدید تاثیر بسزایی بر روی اینترنت و دیگر رسانه ها (مدیا) داشت. ویدئو...