-
روابط عمومی بانک ملت ایران
سهشنبه 11 مرداد 1401 18:49
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی بانک ملت ایران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین بانکهای کشور، نقشی اساسی در ارتباط با ذینفعان مختلف، از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران، رسانهها و جامعه ایفا میکند. این اداره با استفاده از ابزارها و روشهای مختلف روابط عمومی، تلاش میکند تا تصویر مثبتی از بانک در اذهان عمومی...
-
روابط عمومی بانک صادرات ایران
دوشنبه 10 مرداد 1401 18:48
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی بانک صادرات ایران، به عنوان یکی از قدیمیترین و بزرگترین بانکهای کشور، نقشی کلیدی در ارتباط با ذینفعان مختلف، از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران، رسانهها و جامعه ایفا میکند. این اداره با استفاده از ابزارها و روشهای مختلف روابط عمومی، تلاش میکند تا تصویر مثبتی از بانک در اذهان...
-
داستانی برای روابط عمومی هایی که تخصص روابط عمومی ندارند
یکشنبه 9 مرداد 1401 18:47
«مدرسه روابط عمومی»- امیر، مردی جوان و پرشور، همیشه به دنبال راههایی برای ارتباط با دیگران و ایجاد روابط مثبت بود. او به تازگی شغلی جدید در یک شرکت روابط عمومی پیدا کرده بود و از این فرصت برای به کارگیری مهارتهای ارتباطی و اجتماعی خود استفاده میکرد. یک روز امیر تصمیم گرفت یک دوچرخه جدید برای خود بخرد. او که از...
-
بهبود قدرت چانه زنی در روابط عمومی
شنبه 8 مرداد 1401 18:26
«مدرسه روابط عمومی»- علاوه بر اعتماد به نفس، عوامل شناختی دیگری نیز وجود دارد که افراد را هنگام مذاکره در مورد یک موضوع، به عقب میراند. دکتر عادل میرشاهی، مدرس روابط عمومی در مورد راهکارهای بهبود چانه زنی در روابط عمومی معتقد است که برخی عوامل در این زمینه بیشتر موثرند: 1. آمادگی: اهداف خود را به طور شفاف مشخص کنید:...
-
چقدر طول میکشد تا در حوزه روابط عمومی تبدیل به چهره برجسته شوید؟
جمعه 7 مرداد 1401 18:26
«مدرسه روابط عمومی»-پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد، دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی اینترنتی معتقد است که این عوامل شامل موارد ذیل می شوند: سطح تحصیلات و تجربه شما: اگر مدرک مرتبط با روابط عمومی دارید یا سابقه کار در این حوزه دارید، ممکن است زودتر بتوانید به عنوان یک چهره برجسته شناخته شوید. مهارتها...