-
نقش روابط عمومی در توسعه ستارت آپ ( startup)
شنبه 23 بهمن 1400 20:15
«مدرسه روابط عمومی»- انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییرات شگرفی در حوزه کار و اشتغال ایجاد کرده است. فرصت های نوینی را برای کارآفرینان و نیروهای نوآور خلق کرده است. با گسترش تحولات فناورانه، جوامع پیشرفته شاهد فردی شدن کار و افزایش مشاغل خدماتی نسبت به مسائل تولیدی است. تصدی گری دولت ها کاهش یافته و مشاغل جدید...
-
تکنیک های مقابله با مغزشویی در روابط عمومی
جمعه 22 بهمن 1400 20:09
«مدرسه روابط عمومی»- شستشوی مغزی( brainwashing) عبارتی است عام برای اشاره به استفاده از روشهای مختلف بویژه روانشناسانه برای تغییر باورها و افکار. شستوشوی مغزی ممکن است با عبارات دیگری مانند کنترل افکار، کنترل عقاید، مغزشویی و ... نیز شناخته شود.(ویکی پدیای فارسی) الکس لانک، یکی از نویسندگان و منتقدان سایت Null Byte...
-
تاکتیک موجی در پوشش خبری؛ موضع روابط عمومی
پنجشنبه 21 بهمن 1400 19:57
«مدرسه روابط عمومی»- تاکتیک موجی در پوشش خبری یکی از روش های رسانه ای برای تهییج افکار عمومی است که روابط عمومی ها باید به شدت مراقب آن باشند. تاکتیک موجی کاربست نوعی جنگ روانی در پوشش خبری است. این تاکتیک در مواردی بکار می رود که وقوع یک رخداد یا واقعه در جامعه و خلاء اطلاع رسانی آن، موجب می شود افکار عمومی بی صبرانه...
-
دابسمَش (Dubsmash)؛ فرصتی برای جشنواره تولید محتوای روابط عمومی
چهارشنبه 20 بهمن 1400 19:51
«مدرسه روابط عمومِی»- د ابسمَش (Dubsmash) یک سرویس میزبانی ویدئو است که تحت سیستم عاملهای آی اُ اِس(ios) و اَندرویدandroid) ساخته شده است. با استفاده از این نرمافزار، کاربران میتوانند، آهنگ یا صدای مورد علاقه خود را از لیستی انتخاب کرده و همزمان با پخش آن لب بزنند و از خود فیلم برداری کنند. کاربران این نرمافزار...
-
روابط عمومی در برابر پوپولیسم رسانه های اجتماعی
سهشنبه 19 بهمن 1400 19:43
«مدرسه روابط عمومی»- پوپولیسم رسانه ای عنوان یادداشتی از دکتر حجت اله عباسی است که در این یادداشت تکمله ای بر آن می نویسم تا روابط عمومی ها بتوانند از این یادداشت زیبا بهره مند شوند. رسانه های اجتماعی امکانات تولید و انتشار محتوا را در اختیار همه شهروندان قرار داده اند. این رخداد مهم ترین انقلاب رسانه ای در طول تاریخ...