-
استراتژی خوب و استراتژی بد در روابط عمومی: با گوریلها کشتی نگیرید!
یکشنبه 16 مرداد 1401 18:54
«مدرسه روابط عمومی»- انتخاب استراتژی مناسب در هر زمینهای، از جمله روابط عمومی، نقشی کلیدی در موفقیت ایفا میکند. در این داستان، به بررسی مفهوم استراتژی خوب و استراتژی بد در روابط عمومی و تاثیر آن بر یک شرکت نوپا میپردازیم. داستان: در سال ۲۰۰۰، سوزان به عنوان مشاور در یک شرکت نوپا فعالیت میکرد. این شرکت موفق به ثبت...
-
روابط عمومی شبکه ۳
شنبه 15 مرداد 1401 18:52
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی شبکه ۳ سیما به عنوان یکی از واحدهای مهم این شبکه، وظایف متعددی در راستای ارتباط با مخاطبان، رسانهها، سازمانها و سایر ذینفعان بر عهده دارد. این اداره با استفاده از ابزارها و روشهای مختلف روابط عمومی، تلاش میکند تا تصویر مثبتی از شبکه در اذهان عمومی ایجاد کند، اعتماد مخاطبان را جلب...
-
حال بد روابط عمومیها چطور خوب میشود؟
جمعه 14 مرداد 1401 18:52
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومیها به عنوان خط مقدم ارتباط یک سازمان با ذینفعان مختلف، دائماً در معرض چالشها و فشارهای متعددی هستند. این موضوع گاه میتواند منجر به احساس خستگی، ناامیدی و حتی افسردگی در آنها شود. دکتر عادل میرشاهی، مدرس روابط عمومی در این یادداشت به 5 راهکار برای بهبود حال روابط عمومیها در زمانی که...
-
داستان چمدان چرخدار: درسی برای روابط عمومی
پنجشنبه 13 مرداد 1401 18:51
«مدرسه روابط عمومی»-همه ما چمدانهای چرخدار را دیدهایم، اما شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشیم که فاصله زمانی بین ارائه این محصول به بازار تا استقبال خریداران چقدر بوده است؟ بله، همین چمدانهای چرخداری که امروزه در تمام دنیا استفاده میشود، زمانی ایدهای نوآورانه بود که به سرعت مورد استقبال قرار نگرفت....
-
چگونه از دورکاری در روابط عمومی استفاده کنیم؟
چهارشنبه 12 مرداد 1401 18:50
«مدرسه روابط عمومی»- دورکاری مزایای متعددی برای کارمندان و کارفرمایان در روابط عمومی و سایر حوزهها دارد. دکتر عادل میرشاهی، متخصص روابط عمومی معتقد است روابط عمومی ها در حال حاضر کمتر از کارکنان دورکار استفاده می کنند و از این حیث فرصت های زیادی را از دست می دهند. در عین حال وی معتقد است که برای استفاده موثر از...