-
جملات ارتباطی ازحضرت علی علیه السلام
جمعه 7 آبان 1400 10:56
«مدرسه روابط عمومی»-حضرت علی (ع) یکی از بزرگترین ارتباطگران در جهان اسلام به شمار می روند. زمانی که نهیج البلاغه را می گشایید، دریایی از حکمت به رویتان گشوده می شود که هر ورق آن می تواند دنیای شما را دگرگون سازد. ضمن توصیه به روابط عمومی ها برای مطالعه این کتاب گرانسنگ، چندجمله قصار از آن حضرت نقل می کنیم و امیدواریم...
-
3 نکته کلیدی در ارتباط با مردان
پنجشنبه 6 آبان 1400 10:50
«مدرسه روابط عمومی»- زنان باید در ارتباط با مردان نکاتی را رعایت کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را از ارتباط با مردان بگیرند. لذا در این یادداشت به سه نکته اساسی اشاره می کنیم. این موارد را معمولا به عنوان سیاستهای زنان می شناسند: ️۱. به مردان قدرت دهید تا صمیمیت فوران کند شوهر خود را حلال مشکلات بدانید.مشکل را به او...
-
نبوغ سخنران در سادگی کلام اوست!
چهارشنبه 5 آبان 1400 10:01
«مدرسه روابط عمومی»- مهدی صادقلو می نویسد: در سمینارها و دورههای آموزش سخنرانی، با افرادی مواجه میشم که خیلی تلاش میکنن از واژهها و عبارتهای ادبی و کلاسیک صحبت کنند و به دنبال راهکارهایی برای این موضوع هستند. من به هیچ عنوان با گفتار ادبی مخالف نیستم. اما به تجربه متوجه شدم هر زمانی که گفتار ما بعنوان سخنران و...
-
چطور همکاران افسرده را درمان کنیم؟
سهشنبه 4 آبان 1400 09:42
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی ها و منابع انسانی ها از جمله بخش های درگیر با افسردگی کارکنان هستند. کارکنانی که یا خوبند و یا بد، یا کار می کنند یا می خوابند، دیر سر کار می آیند و وقتی می آیند انگیزه ای برای کار ندارند. در این یادداشت راه های درمان افسردگی را معرفی می کنیم. راه هایی که بخشی از آن می تواند ایده هایی...
-
در ارتباطات انسانی و رسانه ای؛ آیا عذرخواهی کنم؟
دوشنبه 3 آبان 1400 09:35
«مدرسه روابط عمومی»- شاید شما نیز با مدیرانی آشنا شده اید که مرتبا در ارتباطات انسانی و حتی رسمی خود به محض ایجاد ناهنجاری بدون در نظر گرفتن شرایط عذرخواهی می کنند. در این یادداشت قصد داریم بررسی کنیم که چه زمانی باید عذرخواهی کرد؟ یا به تعبیری چه زمانی نباید عذرخواهی کرد؟ و چرا نباید عذرخواهی کرد؟ عذرخواهی کردن در...