-
اعتماد؛ کلید موفقیت در روابط عمومی
دوشنبه 22 فروردین 1401 13:14
«مدرسه روابط عمومی»- مدیران روابط عمومی موفق به کارکنان خود ایمان دارند و موفقیت خود را منوط به اعتماد به آنها برای خلق ایدههای خلاقانه، حل مشکلات و دستیابی به نتایج مطلوب میدانند. در این مسیر باید توجه ویژه ای را به اعتماد، جلب اعتماد یا کسب اعتماد بدهند. برای این امر موارد ذیل باید در نظر گرفته شود: انتخاب فرد...
-
سرگرمی، سرمایه روابط عمومی
یکشنبه 21 فروردین 1401 13:13
«مدرسه روابط عمومی»- خلاقیت، شور و اشتیاق، و روابط قوی: اینها کلیدهایی هستند که هر سازمانی برای رسیدن به موفقیت به آنها نیاز دارد. امروز روابط عمومی ها باید به صنعت سرگرمی به عنوان یک موضوع بسیار مهم توجه کنند. موضوعی که می تواند برای روابط عمومی و سازمان آورده های زیادی داشته باشد. اما چگونه میتوان این مولفههای...
-
توصیه های مهم سخنوری و فن بیان به مدیران روابط عمومی
شنبه 20 فروردین 1401 13:11
«مدرسه روابط عمومی»- سخنرانی و ارائه میتواند، تجربهای فوقالعاده هیجان برانگیز باشد، زیرا شما به عنوان مدیر روابط عمومی قرار است مقابل تعداد زیادی از مردم صحبت کنید. مردمی که منتظر و علاقهمند به شنیدن بینش و نگرش منحصربهفرد شما هستند. اما ممکن است اتفاقی برعکس این رخ دهد و سخنرانی به معضلی بزرگ و عذابآور در...
-
نقش ممارست و تکرار در روابط عمومی
جمعه 19 فروردین 1401 13:11
«مدرسه روابط عمومی»- ممارست و تکرار دو عنصر کلیدی در یادگیری و تسلط بر هر مهارتی، از جمله مهارتهای روابط عمومی هستند. بدون صرف زمان و انرژی کافی، دستیابی به نتایج مطلوب در این زمینه دشوار خواهد بود. اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که کدام مدل برای تمرین و تکرار در روابط عمومی بهتر است: روزانه 10 دقیقه: این...
-
روابط عمومی و ضرورت اشتراکگذاری اعتبار و فرصتها
پنجشنبه 18 فروردین 1401 13:10
«مدرسه روابط عمومی»- در دنیای امروز، روابط عمومی فقط به معنای انتشار اخبار و اطلاعات نیست، بلکه به معنای ایجاد و حفظ روابط قوی با مخاطبان است. یکی از ارکان اصلی این روابط، اعتماد است. مدیران روابط عمومی موفق به جای اینکه فقط به فکر کسب اعتبار برای خود باشند، برای ایجاد اعتماد و ارتقای روابط، موقعیت و فرصتها را در...