-
مراحل تدوین استراتژی برند
جمعه 12 فروردین 1401 11:45
«مدرسه روابط عمومی»- ▫️ برند همان چیزی است که در مورد شرکت شما گفته میشود، همان نمود تصویر ذهنی شما در بازار است. تصویری که ابتدا توسط روابط عمومی ساخته می شود و سپس تبلیغات آن را تقویت می کند. ▫️چیزی که به سازمان شما اعتبار میبخشد. ▫️تدوین استراتژی برند، خلق و قدرت بخشیدن به برند شرکت شما است و برنامه ای بلند مدت...
-
نکاتی برای مدیریت واحد روابط عمومی
پنجشنبه 11 فروردین 1401 11:41
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی در بسیاری از سازمان ها یک واحد عریض و طویل با تعدادی از کارکنان در بخش های مختلف است. در این روابط عمومی ها یک مدیر روابط عمومی باید علاوه بر آشنایی با رسانه و روابط عمومی، به عنوان یک مدیر و سرپرست، وظایف شغلی خود را انجام دهد. در این یادداشت به وظایف سرپرستی یک مدیر روابط عمومی می...
-
مهارت های ارتباطی یک مدیر روابط عمومی
چهارشنبه 10 فروردین 1401 11:36
«مدرسه روابط عمومی»- افرادی که در فضای روابط عمومی زیست می کنند گاهی به دلیل شرایط شغلی، ارتباطگران خوبی نیستند. در این یادداشت قصد داریم تا برخی از ویژگی های یک ارتباطگر خوب که می تواند در محیط روابط عمومی فضای خوبی را برای همکاران و خودش ایجاد کند، برشماریم. چگونه گفتوگوی سازنده داشته باشیم؟ ۱ - شنونده خوبی باشید:...
-
مهارت های ارتباطی؛ بخش مهم از دلایل ترک شغل کارکنان
سهشنبه 9 فروردین 1401 11:29
«مدرسه روابط عمومی»- نتایج یک تحقیق منابع انسانی نشان می دهد که بخش عمده ای از ترک شغل ها در محیط کار به چند دلیل خاص اتفاق می افتد که در این نوشتار به آن دلایل می پردازیم. دلایل متعددی برای ترک شغل وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنم: ۱. پول و سرمایه: حقوق و مزایای پایین عدم ثبات شغلی عدم فرصت برای...
-
اهتمام روابط عمومی در آموزش کودکان کارکنان؛ گامی به سوی توسعه
دوشنبه 8 فروردین 1401 11:23
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از خدمات روابط عمومی به پرسنل که البته می تواند جنبه مسئولیت اجتماعی پیدا کند و در سطح جامعه ارائه شود، ارائه جوایز و تشویق دانش آموزان است. این اقدامی بسیار مهم در روابط عمومی است و حتی توصیه می کنیم که سازمان ها چنانچه توان آن را دارند اقدام به تاسیس مدارس با کیفیت کنند. داگلاس سیسیل نورث،...