-
عواملی که مدیر روابط عمومی را ممتاز می کند
سهشنبه 16 فروردین 1401 13:08
«مدرسه روابط عمومی»- مدیر روابط عمومی و کارکنان آن با سایر بخش ها متفاوتند. گاهی این تفاوت درک نمی شود. در واقع درک تفاوت باید ابتدا توسط خود شخص اتفاق بیفتد. خود شخص باید بداند که در روابط عمومی مانند سایر بخش ها، شما در چارچوب ساعت اداری کار نمی کنید. همین موضوع یعنی کار متفاوتی انجام می دهید. کاری که با یک خبر می...
-
دلایل ترک شغل کارکنان روابط عمومی
دوشنبه 15 فروردین 1401 13:08
«مدرسه روابط عمومی»- دلایل متعددی برای ترک شغل توسط کارکنان روابط عمومی وجود دارد. این دلایل به مدیران روابط عمومی و مدیران سازمان کمک می کند تا با در نظر گرفتن تمهیداتی به حفظ منابع انسانی شرکت کمک کنند. در نتیجه شما می توانید کارکنانی ماندگار داشته باشید تا تجربه و توان حرفه ای کارکنانتان که بخشی از ارزش شرکت شماست...
-
روابط عمومی؛ الگوی فداکاری در شرکت
یکشنبه 14 فروردین 1401 12:59
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبانش، نقشی حیاتی در موفقیت هر شرکت ایفا میکند. فداکاری در این بخش، نه تنها به نفع سازمان، بلکه به نفع تمام ذینفعان، از جمله کارکنان، مشتریان و جامعه خواهد بود. شما به عنوان مدیر روابط عمومی باید نمونه ای باشید از خود گذشتگی برای همکاران تا با این...
-
روابط عمومی؛ عامل ایجاد مزیت رقابتی ارتباط
شنبه 13 فروردین 1401 12:19
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباط و اتحاد در محل کار، مزیت رقابتی ایجاد می کند. مزیتی که وظیفه روابط عمومی است و روابط عمومی با کمک مدیریت این مزیت را ایجاد می کنند تا محیط کار، فضایی مناسب برای کار سالم شود. چراکه: ▫️وقتی کارکنان با شغل و همکاران خود احساس یکی بودن دارند، پرانرژی تر و موثرترند. ▫️آن ها بیشتر تمایل دارند به...
-
روابط عمومی بدون آموزش؛ روابط عمومی محکوم به اخراج
شنبه 13 فروردین 1401 12:13
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی اوقات آنقدر در روزمرگی روابط عمومی گیر می کنیم و فراموش می کنیم که آموزش رکن اصلی کار ماست در نتیجه بعد از مدتی تبدیل به یک عامل تکرار در سازمان می شویم. در داستانی مدیریتی می خوانیم: کارمندی که ۲۰ سال کار کرده بود از سوی کارفرمایش اخراج می شود. ▫️کارمند به رئیس می گوید: چطور می توانید مرا...