-
ناکاملی یا رنجش هضم نشده؛ روابط عمومی ها آموزش دهند!
چهارشنبه 8 دی 1400 15:18
«مدرسه روابط عمومی»- تا وقتی که به کسی آسیب زده نشده، آن شخص در تقابل با دیگری در وضعیت کامل قرار دارد و زمانی که آزار و آسیبی به شخص وارد می شود، او دیگر کامل نیست. اینجا شخص دو راه دارد، یا موضوع را هضم می کند و می گذرد و یا هضم نمی کند و رنجش ناکاملی را تجربه می کند. در محیط کار چنین موضوعی بسیار پیش می آید و یک...
-
چطور کارکنان مجرد را برای ازدواج راهنمایی کنیم؟
سهشنبه 7 دی 1400 15:10
«مدرسه روابط عمومی»- بخشی از کارکنان هر شرکت را افراد مجرد تشکیل می دهند. این افراد معمولا در سنین پایین هستند و در محل کار نیز بهترین فرصت برای ازدواج است اما باید به آنها آموزش کافی را بدهیم و این وظیفه روابط عمومی است که باید نیروهای خود را در جریان مفاهیم سواد عاطفی قرار دهد. در این نوشتار قصد داریم به برخی از...
-
اختلال شخصی های مرزی را بشناسید
دوشنبه 6 دی 1400 14:59
«مدرسه روابط عمومی»- شما در روابط عمومی هر روز با افراد زیادی سر و کار دارید. بسیاری از افرادی که به روابط عمومی ها مراجعه می کنند، ممکن است دچار اختلالات روحی و روانی باشند. در نتیجه زمانی که با هر شخص شروع به صحبت می کنید، شما باید به اختلال وی در صورت وجود پی ببرید. در این نوشتار به 7 مورد اختلال روانی اشاره می...
-
تکنیک استفاده از اشیاء در سخنرانی
یکشنبه 5 دی 1400 14:49
«مدرسه روابط عمومی»- یک کارشناس روابط عمومی باید بتواند متن سخنرانی تهیه کند و اگر مدیر نیاز به متن ندارد، باید بتواند ایده هایی برای تقویت سخنرانی به او بدهد. ایده ها معمولا ریشه در تکنیک های دارند، یعنی اگر شما از تکنیک اشیاء استفاده می کنید، آنوقت مدیر روابط عمومی پیشنهاد می دهد که چه شیئی برای این مفهوم مناسب است....
-
مشتری نوازی در روابط عمومی
شنبه 4 دی 1400 14:45
«مدرسه روابط عمومی»- حوزه مشتری اگرچه به صورت مستقیم با روابط عمومی ارتباط ندارد، با این حال مشتریان بخشی از مخاطبان روابط عمومی هستند و روابط عمومی ها باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشند. اری برن، روانشناس برجسته میگوید: اگر انسانها نوازش نشوند، مغزشان متلاشی میشود و این کنایهایست از اهمیت نوازش بهعنوان غذای...