-
دو نکته ارتباطی و 11 نکته فرهنگی
شنبه 30 مرداد 1400 12:39
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی محل تلاقی فرهنگ و ارتباط است. البته شاید محل تلاقی مفاهیم دیگر و حوزه های دیگر نیز باشد اما این دو بخش، عمده مسائل روابط عمومی را در بر می گیرد. تمرکز ما در این یادداشت بر دو موضوع مهارتهای ارتباطی و مفاهیم فرهنگی است که باید در سیاستگذاری های روابط عمومی و سیاستگذاری های فرهنگی خودش...
-
شنیدن یا گوش دادن در روابط عمومی
جمعه 29 مرداد 1400 12:33
«مدرسه روابط عمومی»- مصطفی ملکیان در کتاب تاریخ فلسفه،جلد یک،صفحه112 نقل قولی از سقراط می آورد که در آن انسان را به شنیدن تشویق می کند. سقراط می گفت : باید به سخن هر کسی گوش کرد؛ هیچ سخنی نیست که ما از شنیدنش بی نیاز باشیم، چون وقتی می توان گفت من از سخن شما بی نیازم که از شما عالمتر باشم، ولی وقتی همه جاهل باشیم، پس...
-
حریم خصوصی؛ خط قرمز روابط عمومی
پنجشنبه 28 مرداد 1400 12:24
«مدرسه روابط عمومی»- گاهی انسانها به جای احترام به حریم شخصی دیگران سعی در کارآگاه بودن می کنند. فراتر از ریشه های روانی این موضوع، باید دانست که حفظ حریم خصوصی افراد یکی از مسائل بسیار مهم در ارتباطات انسانی و روابط عمومی است. دیروز در حال خوردن غذا در یک رستوران بودم. یک زن و مرد که به نظر دوست یا همسران تازه نفس...
-
معرفی کتاب روابط عمومی اینترنتی- نوشته دکتر عادل میرشاهی
چهارشنبه 27 مرداد 1400 17:41
مصاحبه گر: ریم فطوم «مدرسه روابط عمومی»- اینترنت این معجزه توسعه یافته در هزاره سوم، امروز بیش از پیش جهان پیرامون ما را متحول کرده است. این تحول در تمام بخش های جامعه امروز ما را درگیر کرده است. یکی از این بخش ها روابط عمومی است که در این مصاحبه به نزد دکتر عادل میرشاهی رفتیم تا قدری بر داده های خودمان در خصوص این...
-
مهار پرخاشگری در محیط کار روابط عمومی
سهشنبه 26 مرداد 1400 10:31
«مدرسه روابط عمومی»- پرخاشگری یکی از آسیب های اجتماعی است که در میان کارکنان و مخاطبان سازمان باعث چالش های جدی می شود و لذا روابط عمومی ها بایستی سعی کنند این امر را در محیط های اداری کاهش دهند. در این نوشتار به چگونه تعامل کردن با این مساله می پردازیم. ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که چه باورهایی که باعث بروز...