-
30 عادت بد اجتماعی از منظر روابط عمومی
چهارشنبه 20 مرداد 1400 13:05
«مدرسه روابط عمومی»- عادات بد اجتماعی رفتارهایی هستند که در اجتماع پذیرفته شده نیستند و در روابط افراد خلل ایجاد می کنند. لذا گفته می شود که افراد باید بتوانند تا حد امکان این عادات را از خود دور کنند. اجتماع نهاد بی رحمی است، اگر چنانچه این عادات را از خود دور نکنید، درگیر قضاوتهای افراد خواهید شد. قضاوتهایی که حق...
-
پارادایم طناب در روابط عمومی
سهشنبه 19 مرداد 1400 11:39
«مدرسه روابط عمومی»- کودکی از مسئول سیرکی پرسید: چرا فیل به این بزرگی را با طنابی به این کوچکی و ضعیفی بسته اید؟ فیل میتواند با یک حرکت به راحتی خودش را آزاد کند و خیلی خطرناک است! صاحب فیل گفت: این فیل چنین کاری نمیتواند بکند. چون این فیل با این طناب ضعیف بسته نشده است. آن با یک تصور خیلی قوی در ذهنش بسته شده است....
-
ایجاد حس خوشبختی در سازمان؛ گامی مهم اما سخت برای روابط عمومی
دوشنبه 18 مرداد 1400 11:34
«مدرسه روابط عمومی»- آنچه امروز رسانه ها در جامعه ایجاد کرده اند، احساس بدبختی است. این نگاه برخی از اندیشمندان حوزه رسانه است که در مباحث مخاطب شناسی مطرح می شود. اما سوال این است که اساسا افراد خوشبخت چه ویژگی هایی دارند و اینکه چگونه می تواند در سازمان بگونه ای عمل کرد که افراد احساس خوشبختی کنند؟ خوشبخت ها به حریم...
-
چرا زنان بیش از مردان در معرض افسردگی اند؟
یکشنبه 17 مرداد 1400 11:25
«مدرسه روابط عمومی»- حوزه روابط عمومی از آنجا که حوزه ای میان رشته ای است می تواند در جاهایی بر موضوعات روانشناسانه متمرکز شود و گاهی نیز بحث زنان و مردان را مطرح کند. همه اینها بدین دلیل است که ساحت فکر و اندیشه و عمل افراد در گروه روانی سالم است. بنابراین روابط عمومی در این زمینه مسئول می باشد. یکی از سوالاتی که...
-
خودشناسی؛ گام نخست ارتباطات انسانی سالم
شنبه 16 مرداد 1400 11:14
«مدرسه روابط عمومی»- یکی از مقوله های بسیار مهم در ارتباطات خودشناسی است. خودشناسی باعث می شود که بتوانیم بر اساس شناخت از خود ارتباط بهتری را با محیط برقرار کنیم. در این شناخت از خود یکی از مسائل مهم شناخت «من» است. ما پنج «من» داریم که با یکی از آنها زندگی می کنیم: آنچه واقعا «من» است: "من ِ واقعی" آنچه من...