-
روابط عمومی ارتباطات خاموش را می شناسد!
شنبه 13 آذر 1400 13:15
«مدرسه روابط عمومی»- بهبود روابط خاموش یکی از تمارین یک مدیر روابط عمومی موفق است. اگر می خواهید در ارتباطات انسانی و مذاکرات برنده باشید باید حتما روی روابط خاموش خود کار کنید. بعضی ها وقتی باید از ژست های مناسبی برای بیان موثر استفاده کنند،به تقلا می افتند.با لبخند زدن،گشودن دست ها،و راست ایستادن راحت نیستند. مثلا...
-
یک ارتباطگر مراقب انسانهای خاکستری هست
جمعه 12 آذر 1400 13:09
«مدرسه روابط عمومی»- در کتاب « درباره عشق» اثر ارتا رابرت سالومون درباره آدم های خاکستری می خوانیم. یکی از تجربههای دردناک زندگی این است که فرد دلبسته آدمهای خاکستری شود. آدمهای خاکستری همیشه تو را در وضعیت تعلیق نگه می دارند: نه به تو دل میدهند، و نه میگذارند که از آنها دل بکنی. تو را در میانه زمین و هوا معلق...
-
روابط عمومی؛ پرخاشگری باید مهار شود!
پنجشنبه 11 آذر 1400 12:02
«مدرسه روابط عمومی»- وارد جامعه که می شوید انگار حال مردم خوب نیست. وارد هر خانه ای که می شوید مشکلات عدیده ای وجود دارد. البته زندگی با مشکلات ساخته شده اند اما نوع مشکلات متفاوت است. امروز در جامعه ایرانی پرخاشگری یک مشکل بزرگ به حساب می آید. اکثر والدین معتقدند در کودکی با روش تربیتی سرشار از تنبیه بزرگ شده اند و...
-
جملات زیبا برای روابط عمومی های زیباپسند!
چهارشنبه 10 آذر 1400 11:49
«مدرسه روابط عمومی»- متون زیبای ادبی، لطیفه ها و ظریفه ها اسباب کار روابط عمومی ها در ارتباطات روزانه شان است. بنابراین اگر بخواهید در این حوزه بدرخشید باید به دنبال این نکات کوتاه و گویا باشید. در این یادداشت چند مورد از آنها را با شما به اشتراک می گذارم. اندر حقیقت خودشناسی... خودت را زیاد بخوان کسی که در موردش چیزی...
-
از مسیر روابط عمومی لذت ببر
سهشنبه 9 آذر 1400 11:45
«مدرسه روابط عمومی»- دکتر حسابی در یادداشتی می نویسد: « لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ ! از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم. در جمع، از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت، از تنهایی بغض می کنیم. تمام هفته منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم بی حوصلگی تقصیر غروب جمعه است و بس! ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ...