-
نحوه صحیح برخورد با شخصی که شما را تحقیر می کند در روابط عمومی
پنجشنبه 10 تیر 1400 10:54
«مدرسه روابط عمومی»- فن بیان و مقابله با فرد تحقیر کننده یکی از مهارتهای ارتباطی یک مدیر و مسئول روابط عمومی به شمار می رود. این مهارت به ویژه زمانی که در تعامل رو در رو با ارباب رجوع هستید به کار می آید. زمانی که این افراد به شما حرفی می زنند، در پاسخ آنها، جواب های بی شماری به ذهنتان خطور می کند. اما واکنش مناسب در...
-
راز موفقیت کارکنان روابط عمومی
چهارشنبه 9 تیر 1400 10:48
«مدرسه روابط عمومی»- مهمترین قابلیت یک مدیر روابط عمومی تقویت شخص خودش است و نه دیگران! این یکی از اصول نانوشته در روابط عمومی است. وقتی شما مجموعه ای را مدیریت می کنید، اگر خودتان نتوانید در سر جای خودتان بنشینید، هرگر نمی توانید دیگران را در سرجایشان بنشانید. ضمن اینکه اگر دیگران زمانی که شما در سرجایتان نیستید،...
-
اصول موفقیت در اخلاق فردی
سهشنبه 8 تیر 1400 10:40
«مدرسه روابط عمومی»- سوال ما در این یادداشت این است که افراد موفق چه کارهایی را متفاوت انجام میدهند؟ محققان دانشگاه هاروارد دربارهی افرادی که موفقیتهای چشمگیر به دست آورده بودند، تحقیق کردند. هدف آنها از این تحقیق، شناخت و تجزیه و تحلیل کارهایی بود که این افراد به طرزی متفاوت از مردم عادی انجام میدادند. آنها...
-
پنج قاعده ارتباطات انسانی در خانواده ها
دوشنبه 7 تیر 1400 10:26
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباطات انسانی یکی از زمینه های دانشی است که در روابط عمومی مطرح می شود و در سطوح مختلف قابل اجراست. یکی از آن سطوح، در خانواده ها و به ویژه میان زوجین است. علی خانجانی در متن پنج قاعده برای ارتباط موثر همسران می نویسد: افکار و احساسات خود را با استفاده از ضمیر "من" بیان کنید. درباره...
-
اخلاق برخورد با کسی که پول ندارد در ارتباطات انسانی
یکشنبه 6 تیر 1400 10:25
«مدرسه روابط عمومی»- به کسبه محترم و فروشندگان عزیز پیشنهاد می کنم وقتی هموطنی از شما خرید کرده و در دستگاه کارتخوان کارت کشید لیکن موجودی حسابش کافی نبود، نگویید "موجودی کافی نیست"! بگویید "ظاهرا إشکالی وجود داره" خصوصا زمانی که فروشگاه شلوغ است و مشتریان دیگر صدای شما را می شنوند. کارت را به...