-
از مبارزه جویی تا تجربه طلبی در روابط عمومی
یکشنبه 23 خرداد 1400 14:26
«مدرسه روابط عمومی»- مبارزه در روابط عمومی، به معنای تلاش برای تغییر یا تثبیت نگرش، باور، یا رفتار مخاطبان در مورد یک موضوع یا سازمان است. این مبارزه میتواند از طریق ابزارها و روشهای مختلفی، مانند ارتباطات رسانهای، تبلیغات، روابط با جامعه، و مدیریت بحران، انجام شود. هدف از مبارزه در روابط عمومی، دستیابی به اهداف...
-
داستانی از بیمارستان برای روابط عمومی ها
شنبه 22 خرداد 1400 14:22
«مدرسه روابط عمومی»- برای جا انداختن موضوعات ارتباطی باید از داستان استفاده کرد. وقتی یک نفر به شما بدی کرده است، کینه تمام وجودتان را فرا گرفته، تنها یک داستان می تواند مهر را به جای کینه جایگزین کند. چراکه انسانها خود را در جای شخصیت اول داستان قرار می دهند و با او همزاد پنداری می کنند. به این داستان توجه کنید: سی....
-
پوشش مناسب زنان و مردان در روابط عمومی
جمعه 21 خرداد 1400 14:11
«مدرسه روابط عمومی»-مساله پوشش در محیط کار روابط عمومی ها، یکی از مسائل بسیار مهم در مدیریت روابط عمومی است. مدیریت روابط عمومی نه تنها برای خود بلکه برای همکاران خود نحوه پوشش مناسب را تعیین می کند. این تعیین نحوه پوشش، البته می تواند شامل تعیین لباس فرم و پوشش اداری باشد و یا اینکه یک رنگ سازمانی که در یکی از البسه...
-
آموزش دانش مورد نیاز و وظایف کارشناسان روابط عمومی
جمعه 21 خرداد 1400 08:33
«مدرسه روابط عمومی»- عموما در سازمان های بزرگ در بخش های کوچک یا در شهرستان ها، در واحد روابط عمومی، کارشناسان، کارگزاران و رابطین روابط عمومی فعالیت می کنند. این افراد نقش موثری بر اثربخشی و اجرای فعالیت های روابط عمومی بر عهده دارند. گاهی اهمیت این افراد توسط مدیران سازمان نادیده گرفته می شود. در این ویدئوی آموزشی...
-
خطای هاله ای در روابط عمومی
پنجشنبه 20 خرداد 1400 14:06
«مدرسه روابط عمومی»- خطای هاله ای (Halo Effect) یک سوگیری شناختی است که در آن، برداشت ما از یک ویژگی خاص در شخص، بر قضاوت ما در مورد سایر ویژگیهای آن شخص اثر میگذارد. به عنوان مثال، ممکن است تصور کنیم که فردی با ظاهر جذاب، باهوش و یا خوش اخلاق نیز هست. در روابط عمومی، خطای هاله ای میتواند تاثیرات منفی متعددی داشته...