-
روابط عمومی شرکت بنز آلمان
دوشنبه 17 دی 1403 14:57
«مدرسه روابط عمومی»- ساختار سازمانی روابط عمومی در شرکت دایملر بنز به طور دقیق مشخص نیست و در دسترس عموم قرار نگرفته است. با این حال، بر اساس اطلاعات موجود، می توان استنباط کرد که این بخش شامل واحدهای مختلفی با وظایف تخصصی است. برخی از واحدهای احتمالی در روابط عمومی دایملر بنز عبارتند از: مدیریت ارتباطات: این واحد...
-
شاخص های استعدادیابی مدیران روابط عمومی
یکشنبه 16 دی 1403 14:56
«مدرسه روابط عمومی»- شناسایی افراد با استعداد در زمینه روابط عمومی برای هر سازمان یا شرکتی که به دنبال ارتقای سطح ارتباطات خود و دستیابی به اهدافش از طریق روابط عمومی است، امری ضروری است. در اینجا به برخی از روشهای کلیدی برای شناسایی استعداد یک فرد در زمینه روابط عمومی اشاره میکنم: 1. بررسی رزومه و سابقه کاری: به...
-
هوش مصنوعی Robby ؛ ابزاری مفید در اختیار روابط عمومی ها
شنبه 15 دی 1403 14:56
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی Robby برای پاسخ به نیازهای مختلفی در حوزه روابط عمومی طراحی شده است و میتواند قابلیتهای متعددی را به این حوزه ارائه دهد. برخی از نیازهای کلیدی که Robby میتواند به آنها پاسخ دهد عبارتند از: جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها: Robby میتواند حجم عظیمی از دادهها را از منابع مختلف مانند...
-
رسانههای اجتماعی جریان اصلی در روابط عمومی: دگرگونی در ارتباطات
جمعه 14 دی 1403 14:56
«مدرسه روابط عمومی»- امروزه، رسانههای اجتماعی به عنوان ابزاری ضروری در جعبه ابزار هر متخصص روابط عمومی تبدیل شدهاند. این پلتفرمها به طور فزایندهای برای برقراری ارتباط با مخاطبان، ایجاد برند، مدیریت بحران و اندازهگیری نتایج کمپینها مورد استفاده قرار میگیرند. دلایل متعددی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در...
-
تشریفات اینترنتی
پنجشنبه 13 دی 1403 20:57
در دنیای امروز که ارتباطات مجازی به بخش جداییناپذیر زندگی ما تبدیل شدهاند، رعایت آداب و رسوم در این فضا از اهمیت ویژهای برخوردار است. اصطلاحی که به این موضوع میپردازد، «تشریفات اینترنتی» است. این مفهوم برای اولین بار توسط دکتر عادل میرشاهی وارد عرصه روابط عمومی ایران شده و به مجموعهای از قواعد و اصول رفتاری در...