-
کاربردهای هوش مصنوعی Semantic Scholar در روابط عمومی و نقدی بر آن
چهارشنبه 28 آذر 1403 14:50
«مدرسه روابط عمومی»- Semantic Scholar یک موتور جستجوی علمی است که از هوش مصنوعی برای درک عمیق تر محتوای علمی و تسهیل کشف اطلاعات برای دانشمندان، محققان و دانشجویان استفاده می کند. برخی از کاربردهای خاص هوش مصنوعی در Semantic Scholar عبارتند از: استخراج اطلاعات: Semantic Scholar از هوش مصنوعی برای استخراج اطلاعات کلیدی...
-
عوارض هوش مصنوعی برای روابط عمومی ها و معرفی هوش مصنوعی Iris.ai
سهشنبه 27 آذر 1403 14:50
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی Iris.ai میتواند ابزار ارزشمندی برای متخصصان روابط عمومی باشد و به آنها در انجام وظایف مختلفی از جمله موارد زیر کمک کند: جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها: Iris.ai میتواند از حجم عظیمی از دادههای آنلاین مانند اخبار، رسانههای اجتماعی و وب سایتها برای جمع آوری اطلاعات در مورد مخاطبان،...
-
کاربرد هوش مصنوعی Genei در تهیه پروپوزال های روابط عمومی
دوشنبه 26 آذر 1403 14:49
«مدرسه روابط عمومی»- هوش مصنوعی Genei می تواند به روش های مختلفی در تهیه پروپوزال های روابط عمومی مفید باشد، از جمله: 1. تحقیق و جمع آوری اطلاعات: Genei می تواند برای جمع آوری اطلاعات مربوط به مخاطبان هدف، رقبا، صنعت و روندهای فعلی روابط عمومی استفاده شود. این اطلاعات می تواند به شما در درک بهتر چشم انداز و ایجاد...
-
روابط عمومی و دین
یکشنبه 25 آذر 1403 14:49
«مدرسه روابط عمومی»- نقش روابط عمومی در امور دینی موضوعی پیچیده و ظریف است که دیدگاه های مختلفی در مورد آن وجود دارد. برخی معتقدند که روابط عمومی باید از امور دینی جدا باشد و تمرکز خود را بر روی ارتقای وجهه عمومی سازمان ها و شرکت ها در حوزه های سکولار معطوف کند. آنها استدلال می کنند که دخالت در امور دینی می تواند باعث...
-
Poplar.Studio و هوش مصنوعی واقعیت افزوده: کاربردها و مراحل استفاده در روابط عمومی
شنبه 24 آذر 1403 14:49
«مدرسه روابط عمومی»-Poplar.Studio یک پلتفرم هوش مصنوعی واقعیت افزوده (AR) است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی، محتوای AR تعاملی ایجاد کنند. این پلتفرم می تواند برای اهداف مختلف روابط عمومی، از جمله: ایجاد کمپین های بازاریابی تعاملی: از Poplar.Studio می توان برای ایجاد فیلترهای AR، لنزها و تجربیات...