-
کاربرد اصولی شعر در روابط عمومی
جمعه 23 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- شعر می تواند ابزاری ارزشمند در روابط عمومی باشد. می توان از آن برای برقراری ارتباط با مخاطبان، ایجاد احساسات و به یاد ماندنی کردن پیام شما استفاده کرد. در اینجا چند روش برای استفاده از شعر در روابط عمومی آورده شده است: نوشتن بیانیه های مطبوعاتی خلاقانه: به جای بیانیه های مطبوعاتی سنتی و خشک، می...
-
واقعیت هوش مصنوعی MyWave و روابط عمومی
پنجشنبه 22 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- MyWave یک پلتفرم هوش مصنوعی است که می تواند به متخصصان روابط عمومی در شخصی سازی تعاملات با مخاطبانشان کمک کند. با این حال، این عنوان تمام مزایا و کاربردهای MyWave را به طور کامل نشان نمی دهد. کارهایی که MyWave می تواند برای روابط عمومی انجام دهد شناسایی و دسته بندی مخاطبان: MyWave می تواند از هوش...
-
قابلیت های هوش مصنوعی Acrolinx در بازاریابی و کاربرد آن در روابط عمومی
چهارشنبه 21 آذر 1403 14:48
«مدرسه روابط عمومی»- Acrolinx یک پلتفرم هوش مصنوعی است که به طور خاص برای بهبود و حفظ ثبات در زبان برند و محتوای بازاریابی طراحی شده است. برخی از قابلیت های کلیدی Acrolinx در بازاریابی عبارتند از: بررسی اصطلاحات: Acrolinx می تواند محتوای شما را برای استفاده صحیح از اصطلاحات برند، نامگذاری محصول، لحن و سبک برند و سایر...
-
ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی
چهارشنبه 21 آذر 1403 06:00
«مدرسه روابط عمومی»-طیف گسترده ای از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی در دسترس روابط عمومی ها برای کمک به آنها در انجام وظایفشان وجود دارد. برخی از محبوب ترین ابزارها عبارتند از: Hootsuite: Hootsuite یک پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان می دهد چندین حساب رسانه های اجتماعی را در یک مکان...
-
ارتباط با مشتریان در روابط عمومی
سهشنبه 20 آذر 1403 14:47
«مدرسه روابط عمومی»- ارتباط با مشتری بخش اساسی از روابط عمومی است. این امر شامل ایجاد و حفظ روابط قوی با ذینفعان کلیدی، مانند مشتریان، رسانه ها، کارکنان و سرمایه گذاران می شود. هدف از ارتباط با مشتری، ایجاد درک و حسن نیت نسبت به یک سازمان و تشویق اقدامات مثبت از سوی ذینفعان کلیدی است. برخی از فعالیت های کلیدی ارتباط...