-
کارکرد روابط عمومی در اتحادیه های کارگری و مدیریت بحران
شنبه 6 اردیبهشت 1399 12:53
«مدرسه روابط عمومی»-روابط عمومی در اتحادیههای کارگری نقش مهمی در ارتباط بین کارگران، کارفرمایان و دولت دارد1. این نقشها شامل موارد زیر میشوند: توسعه ارتباطات: روابط عمومی در اتحادیههای کارگری به توسعه ارتباطات بین کارگران و کارفرمایان کمک میکند1. مدیریت بحران: روابط عمومی میتواند در مدیریت بحرانهایی که ممکن است...
-
نقش روابط عمومی در ترویج مصرف بهینه
شنبه 6 اردیبهشت 1399 09:42
«مدرسه روابط عمومی»- روابط عمومی یک فرایند ارتباطی است که هدف آن تقویت روابط بین یک شرکت و عموم مردم است. این روابط میتوانند به صرفهجویی منابع کمک کنند. در زیر چندین نقش کلیدی روابط عمومی در این زمینه آورده شده است: تحلیل نظرات مخاطبان: روابط عمومی نظر مخاطبان راجع به برند شما را تحلیل میکند. این تحلیل میتواند به...
-
گردآوری تاریخ شفاهی در روابط عمومی
جمعه 5 اردیبهشت 1399 09:24
«مدرسه روابط عمومی»- تاریخ شفاهی یک روش جمع آوری اطلاعات از گذشته است که بر پایه مصاحبه با افرادی که تجربیات شخصی و یا دانش خاصی در مورد گذشته دارند، انجام میشود1. این روش به ما امکان میدهد تا تجربیات و دیدگاههای فردی را به طور کامل بازتاب دهیم. روابط عمومی، از سوی دیگر، فرایندی است که در آن سازمانها، شرکتها یا...
-
نگاه برایان تریسی در مورد روابط و فروش
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 15:04
«مدرسه روابط عمومی»- برایان تریسی، نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور، دیدگاه منحصر به فردی در مورد فروش و روابط ارائه می دهد که بر پایه احترام، صداقت و ارزش گذاری متقابل بنا شده است. در اینجا برخی از نکات کلیدی فلسفه فروش برایان تریسی آورده شده است: تمرکز بر ایجاد روابط: تریسی معتقد است که فروش در مورد ایجاد روابط طولانی...
-
طرح گله و شکایت روابط عمومی در ارتباطات میان فردی
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 14:52
«مدرسه روابط عمومی»- طرح گله و شکایت در روابط میان فردی، چه در روابط دوستانه، خانوادگی، عاشقانه یا کاری، مهارتی ضروری برای حفظ روابط سالم و صمیمی است. اما مطرح کردن گله و شکایت به شکلی صحیح و سازنده می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است: 1. زمان و مکان مناسب را انتخاب...